Gå til innhold

Har forstuet hånda og jeg kjeder meg - forslag?


akristina92

Anbefalte innlegg

Heisann. Nå har det seg sånn at jeg har forstuet håndleddet/hånda mi. Jeg kan så vidt røre på den, og det eneste jeg kan gjøre er stort sett å surfe i sneglefart (én hånd til å skrive med, og venstrehånda til å styre musa med.), og å se på TV (og det er ikke noe stas på en lørdags ettermiddag).

 

Så, er det noen som har et forslag til hva jeg skal gjøre på?

 

 

 

 

Takker for svar på forhånd! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Last ned Kjøp noen gode filmer.

6705202[/snapback]

 

Har du forslag da? :)

6705212[/snapback]

 

Finner mye bra anbefalinger i Film/Tv delen :) lurt og starte der...

 

Uff skjønner åssen du har det, forstua handa/håndleddet uffatelig mange ganger, er så kjedelig. Jeg så mye film, spilte ps2 og loka rundt for det meste.. Men du må bare ha det sånn 1uke tops tenk på det :roll:

Lenke til kommentar

Feil hånd sier du? =/ Bruker alltid venstre :)

 

Men on topic: Du kan jo prøve å kjøpe weeds sesong 1, de selger den ivertfal i Usa (I think).

 

Edit: skjønner ikke hvorfor folk bruker høyrehånden, da kan man ikke styre pcmusa samtidig.

Endret av DNA1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Hvis du har gips på den(?) så kan du jo altid sjekke opp jenter med å få dem til å skrive på gipsen og late som du har det skikkelig vodt :)

6705087[/snapback]

 

Du har ikke gips på en forstuet hånd...

6705092[/snapback]

Du kan ha gips på forstuet hånd jo. Spilte hockeymatch i fjor en gang, forstua hånda så kraftig at jeg måtte gå med gips i 3uker, men tror 2 hadde vært nok though. Det var såpass vondt at jeg måtte ta 3 paracet for å i det heletatt ha håp om å sovne :p, men smerten gikk bort med hevelsen heldigvis :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...