Gå til innhold

Tweaking av WinXP 64bit?


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om et godt tweake-program dedikert til WinXP 64bit, utenom 64bit versjonen av TweakUI? Jeg har tidligere brukt et program som heter TuneUp Utilities og har vært storfornøyd med det. Et ordentlig "combi"-program med utrolig mange funksjoner og muligheter. Men det finnes enda ikke noen 64bit versjon av det, så da må jeg finne noe annet.

 

Er det noen som har noen tips?

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bump :xmas:

 

Er det ingen her som kjører 64Bit Windows her da som kan ha noen ideer? Det må da finnes noen sånne "Combi-PC-Booster" programmer i 64bit utgave også?

 

Jeg har leita litt rundt å har ikke funnet så mye av interesse bortsett fra TweakUI :hm:. Sikker på at ingen veit om noe annet? :shrug:

Lenke til kommentar

Hvorfor pleier man å tweake?

 

Vel jeg synes bare det hadde vært kjekt med et program som tok seg av ting som opprydding/defragmentering av registeret, diskopprydding og alle mulige sånne ting. TuneUp er et ultimat eksempel på et sånt program, noe av det bedre man får tak i spør du meg. Kan anbefales til alle som har et annet OS enn XP/2k3 64bit :p

Sjekk ut alle prisene det har fått!

 

Så handlet da ikke topic'n om hvorfor jeg trengte det, men om det fantes noe lignende TuneUp til mitt OS. :roll:

Endret av morten_s
Lenke til kommentar
Hei vet ikke hva du mener helt er det et program som rydder i xp ?.

Hvist det er det så bruker jeg    windows and internet washer pro 2.03

den støtter 64 bit.

6709599[/snapback]

Ok, takk for tipset :) Det er noe i den duren der jeg mener ja.

 

Hvis du vil vite exactly hva jeg er ute etter så sjekk ut TuneUp Utilities... Alle burde sjekke ut det... Det er et helt sykt program som _alle_ skulle hatt. Desverre støtter det ikke XP/2k3 64bit, som sagt for tusende gang, men de jobber visstnok på en ny versjon som skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...