Gå til innhold

Hva er din Musikk for deg?


augulv

Anbefalte innlegg

Alles musikk har en egen smak i seg. Min smak faller i det meste i Rock. Din smak?Musikkens skapning bringer liv :cool: neida men Musikk er noe alle burde like.

 

Kunne du skrevet hva slags Musikk smak du har og noen Artister i topplisten din!

 

Takk og god helg!

 

Mvh Augulv :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alles musikk har en egen smak i seg. Min smak faller i det meste i Rock. Din smak?Musikkens skapning bringer liv :cool: neida men Musikk er noe alle burde like.

 

Kunne du skrevet hva slags Musikk smak du har og noen Artister i topplisten din!

 

Takk og god helg!

 

Mvh Augulv :w00t:

6701619[/snapback]

 

må vel si meg enig med deg, valget faller som oftest på rock.

liker egentlig mye forskjellig, men judas priest, nazareth, offspring, red hot chili peppers, guns and roses, og george thorogood er gode artister. :D

Lenke til kommentar

Liker i grunn metal mest, men hører på mye forskjellig egentlig. Noen av gruppene jeg liker:

Dimmu Borgir

In Flames

Tool

Susperia

Johnny Cash

Turbonegro

System of a Down

...

Er vel de gruppene jeg hører mest på, varierer fra måned til måned. Kan fort gå skamlei en gruppe som jeg har klart med bl.a Susperia, 2mnd på ipoden ble litt i meste laget.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar

Kan høre på mye, men musikken jeg virkelig "lever" meg inn i er som oftest thrash metal, eller varianter innenfor det. F.eks eldre Metallica, Testament, Slayer, Coroner, SOAD, Lamb Of God etc. Eneste musikk jeg ikke liker er typisk pop-musikk og hip-hop. Trance kan faktisk gå an i små doser for min del, selv om det er stort sett innenfor metal genren jeg føler meg best hjemme.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Musikk betyr veldig mye for meg, og jeg hører vel kanskje 3-4 timer om dagen på musikk, kanskje også så mye som 6 timer noen ganger. Musikken er jo ganske fantastisk i seg selv. Altså liker man ikke noen form for musikk så har den personen ikke noe liv etter min mening. Uannsett hva du hører på av musikk så må man finne noe som er avslappende og deilig å høre på.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Musikk er veldig viktig for meg. Hører på det flere timer for dag. Det går i rock, jazz og blues. Rage Against The Machine, Led Zeppelin, The Doors, U2, Pink Floyd, Pearl Jam, Jokke, DumDum Boys, Alice in Chains, Nirvana, Popium og mye annet.

 

Klarer meg ikke to dager uten musikklytting

Lenke til kommentar

Hører på god musikk uansett sjanger. Går mye i Coldplay, U2, Rammstein, System of a Down, Slipknot, red hot chili peppers, Opeth og sting her. ER også veldig glad i 70 og 80-talls-rocken, som AC/DC, Pearl Jam, Bon Jovi o.l :love:

 

 

Redigere: Glemte deilige Korn :love:

Endret av Edge
Lenke til kommentar

Musikk er 60% av livet mitt, uten musikk føler jeg meg meget tom. Musikk får meg til å takle hverdagen bedre. Musikk er nesten som et tungt rusmiddel for meg. Uten musikk ville hverdagen min vært veldig anderledes, også økonomien min.

 

Sjangeren jeg hører mest på er metal. Men egentlig hører jeg på musikk jeg liker uansett sjangeren.

Lenke til kommentar

Hører på musikk mangfoldige timer om dagen, og det går vanligvis i metall, oftest svart metall. Det jeg hører på er:

Metallica

Dimmu Borgir

Darkthrone

Mayhem

Gorgoroth

Burzum

Moonblood

Gaahlskagg

Og mange, mange flere.

 

Har også begynt å høre på flere thrash band, men har en lang vei foran meg.

Lenke til kommentar

musikk er 90% av live mitt, musikk er det jeg bruke mest tid av live mitt på, jeg kan ikke forestile meg et liv uten musikk! Min smak er vel mest metall/psychedelic/rock/hardcore musikk ..mer sånn undergrounds å spesielle musikk. Hører som regel på det meste så lenge det ikke er techno, trance, mainstream, kids-band å sånt greie. Må ærlig innrømme å si at jeg er ganske streng på når det gjelder dette med å høre på kjente band å band som er ''populære'' ..but that's just sånn jeg er. :tease:

 

Band som jeg har som favoritter er først å fremst Tool, Isis, Pelican, Cult of Luna, Burst, Old Man Gloom, Neurosis, Living Syndication, Adorned In Silence, Red Sparowes og Jesu. Har egentlig mangen fler men det er de som jeg liker aller aller mest. :love:

Endret av Alper
Lenke til kommentar

Musikk er utrolig viktig! Hører på musikk hele tiden, og det går stort sett i metal... hører på stort sett på alle sjangre innen metal...black, death, doom, grind, goth, prog, thrash, power etc...

 

Husker jeg havna på sjukhuset en gang, og ikke hadde noe musikk tilgjengelig på over ett døgn, samt at jeg ikke hadde noe å gjøre anna enn å stirre på veggen, det var ille.... føltes som om jeg skulle bli gal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...