Gå til innhold

Sony Ericsson K800i i brunt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er ikke k800i et SE navn da?

6700589[/snapback]

 

 

Joda, men mange ganger virker det som om SE gir nye navn selvom det bare er en annen farge.

F.eks så heter en svart K800i mens en brun kalles for K810i.

 

 

On topic:

 

Syns den var FORFERDELIG stygg i brun.. :scared: Svart er mye finere enn brunt på mobiler :yes:

Lenke til kommentar
arehei og MobilKnut: Den hvite utgaven av W810i heter "W810i White Edition" og K750i i rødt heter naturligvis "K750i Red Edition".

6701446[/snapback]

Jahaja.. Hadde vært fint om du også nevnte hva du vil frem til eller hvorfor du nevner det. Tror da ikke jeg nevnte W810i eller K750i med et ord.

Lenke til kommentar
arehei og MobilKnut: Den hvite utgaven av W810i heter "W810i White Edition" og K750i i rødt heter naturligvis "K750i Red Edition".

6701446[/snapback]

Jahaja.. Hadde vært fint om du også nevnte hva du vil frem til eller hvorfor du nevner det. Tror da ikke jeg nevnte W810i eller K750i med et ord.

6702732[/snapback]

 

Det han skal frem til er at når den kommer i en annen farge. Så det blir "SE k800 brown" edition.

 

Joda, men mange ganger virker det som om SE gir nye navn selvom det bare er en annen farge.

F.eks så heter en svart K800i mens en brun kalles for K810i.

 

Når de tar å gir en mobil et nytt navn så er det fordi det er noe nytt med denne mobilen

Endret av XanderX
Lenke til kommentar
arehei og MobilKnut: Den hvite utgaven av W810i heter "W810i White Edition" og K750i i rødt heter naturligvis "K750i Red Edition".

6701446[/snapback]

Jahaja.. Hadde vært fint om du også nevnte hva du vil frem til eller hvorfor du nevner det. Tror da ikke jeg nevnte W810i eller K750i med et ord.

6702732[/snapback]

Har jeg heller aldri sagt. Var vel heller et dumt svar på et dumt utsagn. :)
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...