Gå til innhold

Fjell og vidde - tur og trening


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og god morgen alle sammen

 

utrolig fine bilder......dumt av meg å ikke ha opplevd så my skjønn natur Norge har å tilby. Spes fjell.

Jeg ønsker også å gå fjelltur, hovedsakelig sommertid eller før snøen faller. Jeg bor i oslo og vil finne en topp vi kan prøve oss på. Helst dagstur. Ikke så langt å kjøre ifra oslo. Kommer til å ha en 2 åring på skuldrene og en bykone bak.

Alle forslag møtes med takk.

Lenke til kommentar
Hei og god morgen alle sammen

 

utrolig fine bilder......dumt av meg å ikke ha opplevd så my skjønn natur Norge har å tilby. Spes fjell.

Jeg ønsker også å gå fjelltur, hovedsakelig sommertid eller før snøen faller. Jeg bor i oslo og vil finne en topp vi kan prøve oss på. Helst dagstur. Ikke så langt å kjøre ifra oslo. Kommer til å ha en 2 åring på skuldrene og en bykone bak.

Alle forslag møtes med takk.

 

Kjenner kun til fjell i vest, ellers skulle jeg hjulpet... kanskje andre her kan gi tips? Virker ikke som det er så mange datainteresserte som går i fjellet. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

OI..

Dette var en herlig tråd som jeg skulle ønske jeg hadde sett før gett.

 

Har en fast tur i året og den er i femunden, litt forskjellig rute fra år til år men det er fiskingen som står i sentrum hos meg.

Skal se om jeg ikke finner noen bilder fra årets tur i august, en tur på 7 dager som var helt herlig.

Skal komme tilbake med litt info ang ruta og sånn men måtte bare ha denne i mine innlegg.

Lenke til kommentar

Vi skal starte vel Elgå og ta kano ca 2,5 mil oppover til elven Røa som går til Rogen. Der skal vi følge elven langt innover. Har bestemt oss for å bestemme ruten der og da. Men hovedsaklig dette området:HER

Finner vi et sted som storørretten biter bra, så blir vi bare der et par dager. Blåser i tiden der inne. Kommer nok til å legge igjen kanoen noen ganger og gå innover til fot og. Bestemmer man der inne

 

Det kartet er veldig greit det. Har det selv. Men finner du en på 75 000 så kan det nok hende det er bedre. Spørs hvor langt man skal dra.

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...