Gå til innhold

- LG og Samsung må tenke nytt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
og kanskje gjøre menyene mer logiske og fikse sms hånderingen (nokia er vel ennå kongen (?))

6701449[/snapback]

 

rett og slett vanesak...

6712897[/snapback]

 

det er det..men det gjelder alt annet også, som feks motorola-meny..men jeg har brukt samsung i nesten 2 år, og de er fremdels håpløst å skrive sms og lignende, og fremdeles er det masse rare ting som virker helt ulogisk, som feks til å få vibrering og ringetone samtidig.

Lenke til kommentar
Samsung sliter skikkelig for tiden. Jeg synes det er bra, så kanskje de forstår at å lansere 120 mobiler i 2006 var feil strategi.

 

Utviklingen for Europa så langt i 2006 i forhold til 2005:

Motorola: +21%

BenQ-Siemens: +17%

Nokia: +11%

SonyE: +11%

Samsung: -16%

6723462[/snapback]

 

er 120 mobiler lite eller mye mener du?

Lenke til kommentar

Jeg har hatt SE og Nokia tlf, og en samsung. Den var jeg fornøyd med hvis man ser bort i fra batteriet. Og når det gjelder meny, så var den kanskje litt mer klønete når man skulle sende en melding (måtte trykke flere ganger enn SE og Nokia for å få sendt), men utover det så føler jeg det er en vanesak. Når det gjelder de SE og Nokia tlf jeg har hatt så har det vært begge deler. Før (tre år tilbake og eldre) hadde jeg bare Nokia. De var det som regel aldri noe tull med og de var fantastiske når det gjaldt det meste. Gikk over til SE, og det var ikke så bra. Selve tlf og menyer var bra, men det var tull med den som gjorde at den måtte på verksted noen ganger. For meg gjør det at jeg mister totalt lysten på den tlf selv etter verkstedbesøk. Slik har det også vært nå i sommer da jeg var en av mange uheldige som hadde en Nokia 6280. Den hadde jeg i 10 dager før den døde.

 

Nå har jeg en SE Z530i som jeg fikk i gave. Den er helt grei. Man lader den ikke opp så ofte, og den funker til det meste. Men den er stygg, den har utrolige ekle taster, og jeg er på utkikk etter en ny.

 

Har siklet lenge på Samsung E900, men er usikker. Den ser utrolig lekker ut, men fikk bare terningkast fire her. SE K800i fikk terningkast seks, og virker også som en utrolig fin tlf. Nokia har ingen modeller jeg har lyst på. Men det er så mange negative meninger om Samsung. Har ikke lang erfaring med den ene jeg hadde, ga den til samboeren min etter en måned (var en E730, og jeg syntes den var litt "femi"...), men det har aldri vært noe trøbbel med den. Min mor har en D500 som har vært knirkefri i omtrent et par år. En kompis har bare hatt samsung og har aldri hatt noe verkstedbesøk.

 

Hva bør jeg velge? En Samsung E900 som ser ufattelig lekker ut, men som bare får terningkast fire, eller en K800i som får terningkast seks (selv om mange hevder at amobil er SE fanatikere). Eller hva med en K610i? Jeg vil ha en telefon som her fin å se på, som ikke er for stor og tjukk. Den må ha blåtann, helst minnekortmulighet, men når det gjelder EDGE og 3G så er det ikke så nøye hva den har.

 

Hvorfor har det seg at Samsung har tapt seg så masse når det gjelder salget av tlf?

 

Hvis noen har erfaringer med noen av overnevnte telefoner så er jeg veldig takknemlig om jeg får høre om de.

 

P.S. Batteritid er også ganske viktig. Det verste med den E730 jeg hadde var at de sto lenge på tre streker, og fra to streker til null batteri gikk for fort. Den ladet seg fort ut.

Lenke til kommentar

Jeg synes både samsung og LG er noe herk, de er vakre å se på (stort sett), men der stopper det ofte og. Mange av dem er dyre på tross av dårlige specs og gprs fungerer dårlig på dem (LG har jevnt over ikke mulighet for gprs-internett så opera mini og vyke fungerer ikke). At du ikke kan skru på T9 som standard på mange samsung synes jeg er kjipt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...