Gå til innhold

PS3 prisen er avklart (ifølge komplett.no)


EssspeN

Anbefalte innlegg

Ja...

 

Alle dere PS3 fanboyer som mente prisen kom til å bli lav i Norge..

 

Her har du resusltatet

 

Datoen er satt, prisen er avklart, forhåndsbestill etterfølgeren til verdens mest solgte spillkonsoll nå! Denne er lagt ut i dag så vær tidlig ute med å sikre deg plass i køen.

 

Kilde: Forsiden på http://www.komplett.no/k/k.asp

 

Tiltross for at jeg er en STOR PS2 fan, blir det INGEN PS3 for meg til Launch.

5500?? glem det..

 

Jeg skal UTVILSOMT ha en PS3, men denne ganger venter jeg til det kommer en del spill.. Tar heller Wii, så får PS3 vente et år (har ps2/xbox/360/gc fra før) så skal alltids ha noe å gjøre..

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker heller penga på en oppgradering av pc nå. 5500 for en konsoll jeg sikkert ikke blir å bruke så veldig ofte - nei takk :)

 

Er det flere enn meg som synes konsoll er mye morsommere ilag med noen kompiser? Det er sjelden jeg spiller noe alene på ps2'en min.

6698568[/snapback]

 

Jeg også bruker konsollen mest til MP og helst med kompiser.

Saint Row er et spill jeg kommer til å bruke litt tid på alene også :)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Jeg bruker heller penga på en oppgradering av pc nå. 5500 for en konsoll jeg sikkert ikke blir å bruke så veldig ofte - nei takk :)

 

Er det flere enn meg som synes konsoll er mye morsommere ilag med noen kompiser? Det er sjelden jeg spiller noe alene på ps2'en min.

6698568[/snapback]

 

PS3 holder i flere år. PC-deler holder maksimalt i 3 år.

 

PS3 har Blu-Ray, så prisen er helt grei.

Lenke til kommentar

PS3 har Blu-Ray, så prisen er helt grei.

6698581[/snapback]

 

For de som DRITER i BluRay (slik som meg) så forsvarer ikke det prisen.

.

6698599[/snapback]

 

Hvorfor kunne dem ikke lage en PS3 UTEN blu-ray for oss som ikke vil ha det?

Kanskje den hadde ligget nærmere X360 premium pakken i stedet.

 

Da hadde jeg kanskje vurdert å kjøpe en for å selge den etterpå.. :D

Lenke til kommentar
Har nettopp vært i kontakt med Sony, og de har ikke gått ut med noen norsk pris. Fint hvis emnefeltet endres, slik at leserne ikke blir lurt :-)

6698543[/snapback]

Får ikke forhandlere bare ein veiledende pris av produsenter da? Og så rettlegger de seg selv etter den ?

6698547[/snapback]

Poenget her er at Sony sier de ikke har gått ut med noen veil. pris. Dermed blir det feil å si at den norske prisen er fastsatt. Si gjerne at Komplett.no har satt en pris, men ikke få det til å se ut som at Sony har gått ut med den :-)

 

Vi har jo tidligere sett at butikker har satt en pris, som siden har blitt en helt annen når den faktiske prisen blir offentliggjort. Mulig det ikke gjaldt for Komplett, ville bare nevne det.

 

Jeg har endrer tittel til "PS3 prisen er avklart (ifølge komplett.no)"

6698575[/snapback]

Takk skal du ha.

Lenke til kommentar
Er det flere enn meg som synes konsoll er mye morsommere ilag med noen kompiser? Det er sjelden jeg spiller noe alene på ps2'en min.

6698568[/snapback]

Jeg også koser meg veldig mye med konsoll når jeg har tjommier på besøk. Vi spiller f.eks Forza, utfordrer hverandre på banetider, slike ting.

Men det er ikke til å stikke under stolen at jeg såklart koser meg mye alene med konsollen.

 

 

PS3 har Blu-Ray, så prisen er helt grei.

6698581[/snapback]

 

For de som DRITER i BluRay (slik som meg) så forsvarer ikke det prisen.

.

6698599[/snapback]

Forsåvidt samme her - hvis man avventer litt så slipper man 'pay-through-the-nose'.

Jeg skal ha høy definisjons DVD - men som sagt, jeg avventer litt.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...