Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

starter og stopper:S


Anbefalte innlegg

heisann... jeg har en famlilie pc her... det som er problemet er at når jeg trykker på "på" knappen så starter den og kommer forbi enter bios og inn til en blå bakrunn som det kjøres en system test i og den kan jeg avbryte eller la gå... den har jeg latt gå noen ganger, men det sjer ikke noe endring i hovedproblemet... hovedproblemet er at når jeg har slått inn passor på brukeren og trykker enter så kommer bakrunnen på skrivebordet en stund og så hvis jeg er heldig så kommer oppgavelinjen opp ellers så stopper maskinen og slår seg på igjen... hva skal jeg gjøre?

 

takker på forhond

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann... jeg har en famlilie pc her... det som er problemet er at når jeg trykker på "på" knappen så starter den og kommer forbi enter bios og inn til en blå bakrunn som det kjøres en system test i og den kan jeg avbryte eller la gå... den har jeg latt gå noen ganger, men det sjer ikke noe endring i hovedproblemet... hovedproblemet er at når jeg har slått inn passor på brukeren og trykker enter så kommer bakrunnen på skrivebordet en stund og så hvis jeg er heldig så kommer oppgavelinjen opp ellers så stopper maskinen og slår seg på igjen... hva skal jeg gjøre?

 

takker på forhond

6698297[/snapback]

 

jeg ville kjørt en virussjekk, var jeg deg. Det finnes utgaver man kan boote fra cd og kjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...