Gå til innhold

Låne/få en steam-account?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har spilt litt CS i det siste, men har ikke fått tid til å kjøpe meg det. (Det skjer veldig snart, håper jeg). Så jeg har alltid lånt av andre personer. Men de spiller også selv, så da kan vi ikke spille samtidig, noe som er litt sånn smådumt.

 

Så om det er noen her som kanskje ikke spiller så mye som har hjerte til å la meg låne deres, eller noen som er ekstremt snille og lar meg få den?

 

- Takk :D <3

 

 

EDIT: Noen flytte denne til rett kategori? Trykte på feil, sorry

Endret av tommyeggen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vist du har tenkte å kjøpe det som du antyder, ser eg ingen grunn til at du likevel ber om å få klåne ein konto her inne. MAn skal virkelig vere dumdristig om man låner ute kontoen tril vill fremed over eit forumnm syns eg :D Men kan jo vere noen som har gått lei og likevel er gavmilde!!

Lenke til kommentar

Tror også du bare må spare i vei, tommyeggen. Er ikke snakk om mange kronene.

 

Men off topic: Vil det være mulig for noen å hente ut sensitiv informasjon fra en konto som for eksempel visakortnr og slikt dersom man låner bort en konto på nett alla Steam? (ikke at jeg mistesnker deg for noe tommyeggen, men er bare nysgjerrig)

Lenke til kommentar
Du har ikke råd til 100kroner? På tide å re-evaluere forbruket ditt? Kansje til og med sette opp et budsjett?

 

Å starte en slik post som dette burde være like ulovlig som å tigge på karl johan.

6698369[/snapback]

 

Synd det ikke er ulovelig å tigge på kar johan..

Eller greit for de som virkerlig trenger penger, men sikter mere mot mafia tiggerne

Lenke til kommentar

Okei, jeg skjønner poenget deres.

 

dark by design: Du er klar over at det hadde vært en ganske støtende post om jeg hadde vært fra en fattig familie? ;)

 

Men greit, jeg skal kjøpe, har bare ikke penger akkurat nå. Hvorfor? Ikke deres problem.

 

Da ser jeg egentlig ingen grunn til at denne tråden skal være åpen lenger, så... Mods, bare steng den :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...