Gå til innhold

Når kommer Call of Juarez?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
grunnen til at jeg sa det var at jeg har en skummel følelse av at spillet kommer til å være vedlig kort, sånn 4-6 timer kort.

6699898[/snapback]

 

Den tanken kan du slå ut av hodet ditt umiddelbart. Call of Juarez har to SP-kampanjer, og begge beskrives som å være like lange som vanlige FPS er i dag (altså rundt 10 timer). De to SP-kampanjene skal altså være nesten dobbelt så lang som de fleste FPS nå til dags. Selvsagt må en jo ta visse forhåndsregler, og se for seg at utviklerne skryter litt over veggene, men det skal fortsatt være lengre enn vanlige FPS.

 

Dessuten får vi også multiplayer, som inkluderer COOP! :D

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
grunnen til at jeg sa det var at jeg har en skummel følelse av at spillet kommer til å være vedlig kort, sånn 4-6 timer kort.

6699898[/snapback]

 

Den tanken kan du slå ut av hodet ditt umiddelbart. Call of Juarez har to SP-kampanjer, og begge beskrives som å være like lange som vanlige FPS er i dag (altså rundt 10 timer). De to SP-kampanjene skal altså være nesten dobbelt så lang som de fleste FPS nå til dags. Selvsagt må en jo ta visse forhåndsregler, og se for seg at utviklerne skryter litt over veggene, men det skal fortsatt være lengre enn vanlige FPS.

 

Dessuten får vi også multiplayer, som inkluderer COOP! :D

6700123[/snapback]

 

men begge demo brettene var korte. selv med reloads etter dødsfall tok det ikke mer en 10-15 spille gjennom den første, og under 10 min å spille gjennom den andre, så da må det være mange brett for å nå 10t mer campanie, og jeg har merka at fps spill som sier 10-12 timers spille tid, tar meg bare 6 timer å spille igjennom

Lenke til kommentar

Så du gleder deg mer til Dark Messiah enn Call of Juarez, fordi du frykter at CoJ blir for kort. Samtidig bruker du demoen som argument.

 

Burde det ikke vært litt omvendt da? Demo-brettene til CoJ var da store de. En ganske så stor demo, vil nå jeg si - i motsetning til veldig mange andre demoer nå til dags. Dark Messiah demoen er jo et eksempel da. I den kan du faktisk gå gjennom hele demoen på et minutt om du ønsker det.

 

EDIT: Snakker til Gunfreak.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Så du gleder deg mer til Dark Messiah enn Call of Juarez, fordi du frykter at CoJ blir for kort. Samtidig bruker du demoen som argument.

 

Burde det ikke vært litt omvendt da? Demo-brettene til CoJ var da store de. En ganske så stor demo, vil nå jeg si - i motsetning til veldig mange andre demoer nå til dags. Dark Messiah demoen er jo et eksempel da. I den kan du faktisk gå gjennom hele demoen på et minutt om du ønsker det.

 

EDIT: Snakker til Gunfreak.

6700256[/snapback]

 

jeg har ikke sagt at jeg gleder meg mer, jeg bare håper coj er bra nok og har nok replay value til at det holder meg interisert i 1+ måned til DM så jeg slipper tomrom mellom spillene der jeg ikke har noe å gjøre. som nå har jeg egentlig ikke noe spill å spille, spiller litt RO men orker bare 30 min om gangen, så har jeg installert enter the matrix igjen bare for å ha noe å gjøre

Lenke til kommentar
Uansett er jeg på en måte enig i det du sikkert tenker: "Helvete, nå er det ingen spill å spille, men om en liten stund, kommer det massevis av store spill PÅ SAMME TID! :realmad: "

 

Det er i allefall slik jeg tenker akkurat nå. :wee:

6700415[/snapback]

 

Samme med filmer også det :p

 

Men bli travelt framover ja, venter selv på 2 pærler. NWN 2 og Gothic 3.

 

Hvilken sjanger er dette spillet ? Action/Adventure type ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...