Gå til innhold

Søk i Opera


Nebatym

Anbefalte innlegg

Jeg har brukt en del for å prøve å finne ut hvordan man kan søke i etter ting i sider i Opera på det jeg mener er den mest effektive måten. Altså når en trykker Ctrl + F så kommer en rett inn i søkebaren som er ved siden av adressebaren slik:

Find.jpg

Jeg ønsker ikke at det skal komme opp en separat søkeboks når jeg trykker Ctrl + F, slik:

Find2.jpg

 

Jeg har lett rundt en stund i Opera, men jeg har ikke funnet ut hvor man forandrer på dette. Jeg vet at det er mulig, fordi en kamerat av meg har det slik. Er det noen som vet hvordan jeg kan forandre innstillingene slik at jeg kan få det slik?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ikke ut hvordan man kunne gjøre det. Fant bare ut hvordan man kunne gjøre det samme med den vanlige søkeboksen (med google o.l.).

 

Hvis du kan se på PCen til vennen din så kan du finne ut hva du må gjøre for å få det sånn. Gjør dette på hans PC.

Trykk Verktøy->Innstillinger->Avansert->Snarveier->Trykk rediger ved siden av tastaturoppsett->Søk etter f ctrl og se hva det står i feltet til høyre for feltet med f ctrl.

For å få det på din PC. Gå til samme sted og skriv det som stod på hans PC istedenfor Find.

 

Eller så kan du bare bruke søkeboksen som kommer når du trykker . eller / Du kan bruke den med ctrl+f også. Gå til samme sted som jeg skrev ovenfor og i feltet til høyre for f ctrl feltet skriver du: Find Inline, 1

Lenke til kommentar
Fant ikke ut hvordan man kunne gjøre det. Fant bare ut hvordan man kunne gjøre det samme med den vanlige søkeboksen (med google o.l.).

 

Hvis du kan se på PCen til vennen din så kan du finne ut hva du må gjøre for å få det sånn. Gjør dette på hans PC.

Trykk Verktøy->Innstillinger->Avansert->Snarveier->Trykk rediger ved siden av tastaturoppsett->Søk etter f ctrl og se hva det står i feltet til høyre for feltet med f ctrl.

For å få det på din PC. Gå til samme sted og skriv det som stod på hans PC istedenfor Find.

 

Eller så kan du bare bruke søkeboksen som kommer når du trykker . eller / Du kan bruke den med ctrl+f også. Gå til samme sted som jeg skrev ovenfor og i feltet til høyre for f ctrl feltet skriver du: Find Inline, 1

6697134[/snapback]

 

Du må gi siden fokus først. Klikk på siden så trykker du "."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...