Gå til innhold

Konsollspill som støtter 4:3 format


Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke anskaffet meg High Def TV ennå, sitter fortsatt med min trofaste 4:3 format TV. Spille X360 på den er greit nok det, men noen av spillene har faktisk ikke 4:3 støtte

 

Det er jo helt idiotisk at vi som ikke har 16:9 format må svi for det.

Spille med sorte kanter oppe og nede.

 

GRAW til X360 fungerer helt greit i MP på TV, men spiller man solo mode kommer det sorte kanter!

 

Jeg skal selvfølgelig skaffe meg en Wii og den har jo 16:9 støtte. Håper jeg ikke får det tullballet der som det er på noen av spillene til X360. Alle spill burde støtte 4:3 og 16:9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har ikke anskaffet meg High Def TV ennå, sitter fortsatt med min trofaste 4:3 format TV. Spille X360 på den er greit nok det, men noen av spillene har faktisk ikke 4:3 støtte

 

Det er jo helt idiotisk at vi som ikke har 16:9 format må svi for det.

Spille med sorte kanter oppe og nede.

 

GRAW til X360 fungerer helt greit i MP på TV, men spiller man solo mode kommer det sorte kanter!

 

Jeg skal selvfølgelig skaffe meg en Wii og den har jo 16:9 støtte. Håper jeg ikke får det tullballet der som det er på noen av spillene til X360. Alle spill burde støtte 4:3 og 16:9

6694343[/snapback]

 

Har du husket å stille inn at du har vanlig tv i kontrollpanelet til xboxen da? jeg spillte 360 på en vanlig tv forrige uke, kan ikke huske om jeg hadde sorte striper eller ikke.

Lenke til kommentar

GRAW til X360 fungerer helt greit i MP på TV, men spiller man solo mode kommer det sorte kanter!

 

6694343[/snapback]

 

Er du helt sikker?

Nå er det 2 måneder siden jeg byttet ut mitt 4:3 i 16:9, men jeg mener bestemt at jeg spilte GRAW i ekte 4:3 uten kanter, uten klipping, og med rette proporsjoner.

 

Jeg brukte MS sin RGB-scart i 60Hz PAL.

6694405[/snapback]

 

Får sorte kanter oppe og nede i solo mode med mp går det bra.

Er en del andre spill som har sorte kanter også. Husker ikke hvem akkurat

Lenke til kommentar
Jeg har ikke anskaffet meg High Def TV ennå, sitter fortsatt med min trofaste 4:3 format TV. Spille X360 på den er greit nok det, men noen av spillene har faktisk ikke 4:3 støtte

 

Det er jo helt idiotisk at vi som ikke har 16:9 format må svi for det.

Spille med sorte kanter oppe og nede.

 

GRAW til X360 fungerer helt greit i MP på TV, men spiller man solo mode kommer det sorte kanter!

 

Jeg skal selvfølgelig skaffe meg en Wii og den har jo 16:9 støtte. Håper jeg ikke får det tullballet der som det er på noen av spillene til X360. Alle spill burde støtte 4:3 og 16:9

6694343[/snapback]

 

*Nonsens nonsens nonsens* :hmm:

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Ultimate Alliance for Wii blir i 4:3 format. Nintendo krever ikke 16x9 på sine spill, bare 480p. Så det kommer nok noen der.

6694582[/snapback]

Mener bestemt at 480p er widescreen:P

6695206[/snapback]

Det kan jeg ikke svare på, men utviklerene har bestemt seg for 480p, men ikke implementert widescreen (16:9).

Lenke til kommentar

GRAW til X360 fungerer helt greit i MP på TV, men spiller man solo mode kommer det sorte kanter!

 

6694343[/snapback]

 

Er du helt sikker?

Nå er det 2 måneder siden jeg byttet ut mitt 4:3 i 16:9, men jeg mener bestemt at jeg spilte GRAW i ekte 4:3 uten kanter, uten klipping, og med rette proporsjoner.

 

Jeg brukte MS sin RGB-scart i 60Hz PAL.

6694405[/snapback]

Stemmer. Jeg spillte GRAW på min gamle 28" panasonic bilderørstv. Uten svarte kanter og klipping.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...