Gå til innhold

Priser på objektiv i Bangkok?


Anbefalte innlegg

Skal en liten tur til bangkok snart...

 

Har tenkt på å kjøpe Nikkor AF-D 80-200mm F/2.8 ED eller SIGMA APO 70-200mm F2.8 EX DG MACRO HSM.

 

Er det mye å spare på på kjøpe et av de objetivene i bangkok?

 

Jeg vet at Nikon har noe produksjon i Thailand.

 

Håper noen har erfaringer med dette.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det var vesntlig billigere der sist jeg var der. Det var dog noen pene fotobutikker på MBK-senteret som uansett anbefales.

Nikon har en del plastproduksjon i Thailand, og jeg mener å huske at blant annet 70-200 VR AFS var produsert der sammen med noen kamerahus. Dette kan sikkert noen med et slikt objektiv i hendene bekrefte.

 

Det av Nikon som ble produsert i Thailand var det hyggelige priser på, men alt av importerte varer var ganske dyre.

 

God tur!

Lenke til kommentar

Nikon har litt mer enn plastproduksjon i Thailand. De har en *stor* fabrikk i Ayutthaya like nord for Bangkok som produserer *alle* konsument-DSLRene (D50, D70s, D80 og D200) og alle kit-objektivene til disse kameraene.

 

Men generelt er det dessverre lite å spare på kjøpe Nikon i Thailand. De beste kjøpene gjør man på MBK og Panthip Plaza. Niks Thailand som er agent for Nikon har butikk og verksted i Silom soi 12, svært god service og utfører de fleste reparasjoner på dagen.

Lenke til kommentar
Nikon har litt mer enn plastproduksjon i Thailand. De har en *stor* fabrikk i Ayutthaya like nord for Bangkok som produserer *alle* konsument-DSLRene (D50, D70s, D80 og D200) og alle kit-objektivene til disse kameraene.

Det er akkurat det jeg mente med plastproduksjon. De produktene du der nevner er plastprodukter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...