Gå til innhold

DFI frister entusiastene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må ikke ha en sli bro.

det følger nok med en som passer til hk.

større avstand er bedre for kjøling.

 

fristedr veldig dette kortet, men jeg drøyer oppgraderinga enda en stund, er spent på DFI kort med støtte for conroe. dessuten kjøper jeg vanligvis ikke deler føre de har blitt brukt av "vanlige" folk en stund. barnesykdommer er no dritt

Lenke til kommentar
Jeg er en smule skeptisk til viften på hovedkortet, men det er nok bare meg.

 

Men uansett så er ikke hovedkort i den prisklassen aktuelt for meg.

6693465[/snapback]

 

 

så den jeg også. man bruker vel øverste pci-e så det er god plass til passiv kjøler. hvis man ikke insisterer på sli.

 

kortet er dyrt ja, men slik er det jo med entusiast kort.

Lenke til kommentar

DFI kan brenne for min del. Jeg nekter å kjøpe noe som helst fra de inntil de selger et alternativ med passiv kjøling, evt. en bedre kjøleløsning enn en slik fin veps.

 

Det siste kortet jeg hadde fra DFI ble ødelagt på under 4 måneder av seg selv. Vepsen bare kutta ut. Jeg har mistanke om at det var det som gjorde at den ene minnebrikken min gikk også (spenningene gikk helt bananas, plutselig kuttet alle viftene osv.).

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...