Gå til innhold

Spørsmål ang. Nintendo DS Lite


deusex

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å kjøpe en Nintendo DS Lite til min lillebrors 8-års dag. Men hvor finner jeg den billigst? Husker at Elkjøp hadde et knalltilbud på Nintendo DS Lite for 1195 og da fulgte New Super Mario Bros med, men dette tilbudet gjelder vel ikke lenger?

 

Og må man ha minnekort med for å lage spillprogresjon, eller er det som på game boy'en, der man lagrer spillene på spilldisken?

 

Hvilke spill er obligatoriske til NDS? Har alt planer om å kjøpe New Super Mario Bros og Mario Kart DS, og lurer nå på om jeg også ikke kjøper en til meg selv.

Endret av deusex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"?

Lenke til kommentar
Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"?

6695719[/snapback]

 

 

det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt

 

bare send en mail for å merke pakken under 20$

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"?

6695719[/snapback]

 

 

det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt

 

bare send en mail for å merke pakken under 20$

6697107[/snapback]

 

Ok. Jeg regner vel med at spillene og manualene også er på engelsk, og ikke bare kinesisk/japansk?

Lenke til kommentar
Hvilke nettsider bestiller dere spillene deres fra? Ser at mange av dere fra Asia; hvor lang tid bruker det å ta fra spillet sendes fra Asia til det komemr fram hit til her hvor jeg bor i Norge (bor på Østlandet)? Og er det noen av disse nettsidene som selger Nintendo DS-spill til under 200 kr, evt. merker pakkene som "gift"?

6695719[/snapback]

 

 

det brukes vel 6-8 dager, Play-asia.com har DS spill til under 200 kr, er mange nye spill der til 260 kr inkl frakt

 

bare send en mail for å merke pakken under 20$

6697107[/snapback]

 

Ok. Jeg regner vel med at spillene og manualene også er på engelsk, og ikke bare kinesisk/japansk?

6697205[/snapback]

Bare du bestiller "US-version" så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...