Gå til innhold

Firefox 2.0 kommer i oktober


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som hvet om 2.0 biler bruken så mye minne som 1.5.0.6`?

6692337[/snapback]

 

håper den ikke gjør det, folk sier den bruker mindre minne enn opera og IE, men den kan ikke måle seg med de to :nei:

6692555[/snapback]

 

Oi, aldri sett det før :D 90 Mb minne for en browser, men funker fint med firefox syntes jeg :) flere og flere bruker den også, tror den vil ta kraftig innpå IE. Før var jeg en IE_type, men etter å ha prøvd firefox etter sterke annbefalinger, ble det Firefox 24/7

Lenke til kommentar
Velvel, IE7 Beta3 er også langt fra ferdig (langt fra RC etter min mening), så denne utsettelsen bekymrer meg lite.

 

EDIT: RAM er jo så billig nå til dags at minnebruk er LANGT fra så viktig som før.

6692935[/snapback]

Det du skriver der om RAM kunne ikke blitt mer feil å si. Flesteparten her på forumet har kanskje 1-2 GB minne, men en standard famile-pc idag ligger nok fortsatt på mellom 256-512MB minne. Og det er i Norge her vi tjener godt og er blant de billigste i verden på hardware (ihvertfall i forhold til lønn osv). Ellers i verden er det mange som henger etter på IT-fronten. Norge er bare en dråpe i havet blant alle de andre brukerne av Firefox. Så minnebruk er definitivt et meget aktuelt tema, og burde alltid være det.

 

Min Firefox bruker i skrivende stund 121MB minne. Mye for en nettleser spør du meg..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...