Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP Gateway: Disconnected


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer, med internetten. Uten at jeg er sikker, tror jeg kanskje world of warcraft har skylda til dette, men kan spill og apps sette "internet gateway:" til disconencted i router, slik at alle maskiner koblet til mister internett?

 

Jeg har opplevd det i et par dager nå, internett blir plutselig borte, min 3com wireless router forklarer det med ISP Gateway: disconnected. Dette har skjedd før, men maks et par ganger i uka, jeg har fått forklart at dette er et normalt problem med ADSL.

 

Men i forigårs eksploderte det helt. Jeg kunne kanskje være tilkobla 10 sekund før nettet for igjen. Med litt mikkmakk som å reparere tilkobling eller rett og slett vente er tilkoblingen plutselig på igjen. Vi snakker om hurtig av å påkobling. (ISP Gateway Disconnected og Connected)

 

Jeg har prøvd og oppgradere firmware i morgentimene i dag, og har enda ikke fått sett om dette har noen effekt (sitter på jobb).

 

Prøvde også å koble rett i modem uten å gå via splitter, siden noen fortalte meg at splitter trenger jeg ikke når jeg bruker IP-telefoni.

 

Noen som har tips til dette?

 

Mvh

 

Terje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...