Gå til innhold

anbefalinger av 700w eller høyere PSU?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, den er god hvis du trenger *mye* strøm... :!:

 

Har selv en importert PC Power & Cooling 580W PSU, men har bestilt den du har linka til for den nye Conroe maskinen min. Jeg hadde foretrukket en PSU fra PCP&C i USA, men siden de ikke finnes her og de koster mye å importere, har jeg valgt Silverstone. Valget falt egentlig først på 750W'eren dems, men tenkte det var like greit med den nye 850W PSU'en (mere kontakter (x6 SATA), og fremtidsrettet).

 

Denne nye 850W'eren skal være like bra som PCP&C sin 1kW SLI/Crossfire PSU, og begge er kåret til de to råeste PSU'ene tilgjengelig per dags dato.

PCUtstyr.no selger Silverstone'en billigere enn Komplett og de har en del på lager nå... fikk min i posten idag. ;)

 

Edit: 750W'en er regnet som meget stillegående for å være så kraftig (gjennomsnitts støynivå ligger på ca. 26 dB). Forventer en del bråk fra "heftigere" PSU'er, så blir spennende å se hvor mye den nye bråker. Både Silverstone og PCP&C har ganske så stille vifter i seg (PCP&C har brukt bl.a. Delta vifter tidligere).

Endret av CosmoK
Lenke til kommentar

Jeg startet DENNE tråden for ikke så lenge siden, og der står det hva jeg fikk på kalkulatoren, 500w PSU'n jeg har, klarer ikke kjøre mer enn 30 minutter topp når jeg spiller.

jeg har som sagt sjekket hovedkort, prossessor, ram, temperaturer og så videre og alt er normalt, bortsett fra at PSU ikke har nok watt og ampere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...