Gå til innhold

Vant penger på Unibet!


Dr. Mobius

Anbefalte innlegg

Woohooo!!

 

Etter å ha satset litt på første målet på Norge-Brazil hadde jeg en fin slump penger på Unibet-kontoen.

Jeg satset halvparten på et annet spill, og vant 617 blanke kroner!!

 

Kanskje jeg vinner på resultatet av kampen også. Har tippet uavgjort, og det ser ut til å blir det akkurat nå. Da kommer det inn 305 kroner til :)

 

:w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekte tippere finner noe sansynlig og tipper minst 1000 kroner. Uansett om det er vanlig H/U/B eller resultatodds. Faktisk liker jeg best resultatodds. Der er det ofte slik at de mest sansynlige resultatene er på rundt 6 i odds, dvs du kan satse på 6 forskjellige resultater og fortsatt gå i null om et går inn. Bare et tips.

Lenke til kommentar
Ekte tippere finner noe sansynlig og tipper minst 1000 kroner. Uansett om det er vanlig H/U/B eller resultatodds. Faktisk liker jeg best resultatodds. Der er det ofte slik at de mest sansynlige resultatene er på rundt 6 i odds, dvs du kan satse på 6 forskjellige resultater og fortsatt gå i null om et går inn. Bare et tips.

6688933[/snapback]

 

Jeg tipper bare på enkelte kamper litt innimellom. Jeg er ingen ekte tipper i det hele tatt. Er for gnien til det :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...