Gå til innhold

DVD-10 til DVD-5


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg kjøpte nylig en film (Mafia brødre), som jeg vil gjerne ta backup av. Saken er at denne dvd/filmen har tosidig, side A og B. Jeg vil gjerne ha denne filmen på en vanlig Dvd-plate.

Det jeg lurer på er om det finnes et eller annet program som kan gjøre om fra DVD-10 til DVD-5, altså fra en tosidig til en ensidig plater (dvd-5).

 

Takker på forhånd til alle som kommer med tips.

 

 

TTN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt om det å linke til måter å gjøre dette på er helt lovelig, men jeg kan så vitt huske at det er lov å kopiere til privatbruk i norge fortsatt..

 

Du kan jo starte med å sjekke på doom9.org

 

kan også prøve dette...

Ripp sidene en og en med noe alla dvd decrypter (bruk ifo mode) rename vob filene på side 2 slik at de kommer i rekke følge etter navngivningen på vob filene på side 1. (Mulig du må editerer ifo fila på side 1, kan få sjekket det, men det vil ta litt tid ) (har en kompis som gjør dette jevning, men han er på ferie nå..)

 

Nå skal det være mulig å bruke dvd shrink til å gjøre jobben

Lenke til kommentar
Vet ikke helt om det å linke til måter å gjøre dette på er helt lovelig, men jeg kan så vitt huske at det er lov å kopiere til privatbruk i norge fortsatt..

 

Du kan jo starte med å sjekke på doom9.org

 

kan også prøve dette...

Ripp sidene en og en med noe alla dvd decrypter (bruk ifo mode) rename vob filene på side 2 slik at de kommer i rekke følge etter navngivningen på vob filene på side 1. (Mulig du må editerer ifo fila på side 1, kan få sjekket det, men det vil ta litt tid ) (har en kompis som gjør dette jevning, men han er på ferie nå..)

 

Nå skal det være mulig å bruke dvd shrink til å gjøre jobben

6688122[/snapback]

 

Hei!

 

Takk for et kjapt svar, vil bare presisere at denne dvd-en er KUN til privatformål. Jeg har tatt backup samtlige filmene mine, bare....så det er sagt.

 

Jeg skal sjekke ut lenken, takk til deg så langt.

 

TTN

Endret av tientanic
Lenke til kommentar

DvdReMake Pro kan gjøre det. Det er nokså vanskelig å gjøre det manuelt hvis du vil beholde menystrukturen. DRMP slår dem bare sammen, det komprimerer dem ikke. For å få ok kvalitet når du må komprimere så mye anbefaler jeg DVD Rebuilder og CCE. Fjern så mye som mulig først, DRMP gjør den jobben forholdsvis lett, ihvertfall hvis du har greie på programmering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...