Gå til innhold

beste fotball lag i norge


JumboJet84

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vålerenga er best nå, der er seriemestere til slutten av oktober, ingen kan diskutere mot det så. :cool:

6689380[/snapback]

Jo, faktisk.Vålerenga ligger midt på tabellen, de har ikke mulighet til å ta igjen det tapte.

Uansett, selv om Brann ligger øverst, så har de jo tapt i det siste. Kanskje de ikke er Norges beste fotballag akkurat nå.

Lenke til kommentar

Stabæk er det klart beste lage om dagen. Ingen lag i eliteserien er i så godt driv som dem. Så dem mot Lyn, en kamp hvor de ligger under 0-2 etter 10 min og viser styrke ved at de vinner 3-2 til slutt. De har topp scorerne (både nr 1 og 2!!) i eliteserien på topp samt at de har et meget sterkt og kompakt lag bakover på banen. Skal ikke forundre meg om Stabæk tar medalje...kansje edelt metall!!

Lenke til kommentar
Stabæk er det klart beste lage om dagen. Ingen lag i eliteserien er i så godt driv som dem. Så dem mot Lyn, en kamp hvor de ligger under 0-2 etter 10 min og viser styrke ved at de vinner 3-2 til slutt. De har topp scorerne (både nr 1 og 2!!) i eliteserien på topp samt at de har et meget sterkt og kompakt lag bakover på banen. Skal ikke forundre meg om Stabæk tar medalje...kansje edelt metall!!

6690160[/snapback]

LSK har lik drift :) VI har kanskje ikke toppscorerne men et lag med flere storspillere og flere som kan score de avgjørende målene! Hadde vært morro med lsk gull i år :)

Lenke til kommentar
hvilket fotball lag er best i Norge??

6687561[/snapback]

Kva meiner du med "best"?

 

Det laget som er i best form?

Det laget som har gjort det best i år?

Det laget som har gjort det best historisk sett?

Det laget som er tidenes beste (f.eks. 78-laget til Valder)?

Eller det laget folk likar best (det som blir diskutert til no)?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...