Gå til innhold

er I-Mate SP5 billig og bra til smarthus?


Anbefalte innlegg

I dag klikka min k500i totalt, og siden jeg er interessert smarthus så har jeg lyst på en telefon som er fleksibel og har wifi. Jeg vil bruke den til surfing, fjernkontroll av x10/mediaportal og litt media/spill-underholdning

 

Jeg brukte amobil til å velge ut en telefon for meg, og denne var ganske rimlig og ser ut til å være bra. (I-Mate SP5)

 

Jeg har ikke lyst til å bruke noe særlig mer penger på en ny mobil. 3 549,-

 

Denne telefonen har blitt litt gammal nå, den er ialefall ikke fersk, men siden jeg brukte amobil for å finne en mobil etter kriteriene så regner jeg med at denne er ett bra kjøp og at det ikke har kommet noen nye bedre og billigere telefoner etter mine kriterier?

 

Jeg vil nemlig ha kamera, blåtann, wi-fi, minnekort men ikke 3g og radio, og alt av programvare kan jeg vel finne selv. Det høres ut som at denne telefonen hadde god skjerm også så det er brukbart å se på småfilmer av mr.bean osv.

 

funka på k500i og men, blei ikke mange minuttene på 12 mb.

 

En anen liten ting, jeg har linksys WRT54G. Men jeg tror jeg kan koble opp b og ikke bare g og derfor vil jeg vel kunne koble til denne telefonen med wifi?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har qtek 8300 selv, og er rimelig fornøyd med den. Skjermen funker helt greit til å se på korte filmer med (a'la en halvtime?) og er helt konge til vanlig bruk. Det eneste som er litt kjipt er joysticken, som er litt vrang å ha med å gjøre innimellom..

 

Sjekk ut prisen på 8300. Den var mye billigere enn i-Mate modellene (sp5 og sp5-m) for litt siden i hvertfall!

 

edit: og du kan fint koble den til routeren din...

Endret av oddity
Lenke til kommentar

pussig, jeg var sikker på at jeg søkte,,vel det var mange tråder om emnet vist :(

 

Jeg fant da ut at jeg ville ha 8300. I mine øyne finest og 1k billigere!

 

men,,en liten ting til. hva er forskjellen på de to øverste telefonene her: http://www.amentio.no/CBC.aspx?q=bi:852;r:pg;c:36176

Jeg ser bare at den ene er på lager. Tror ikke det stod noe om det på forumet...sjekker en gang til,,, fant ikke noe.

 

må vel være noe feil vel?

 

edit: satser på denna:

http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...55616&__redir=1

 

billigere en den som var på lager og bedre erfaring fra butikken. Jeg bestiller denne nå.

Endret av Åsmund
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...