Gå til innhold

Dell 3007WFP 30" LCD - Felleskjøp 2. runde!


baverrud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor ikke kjøpe dem på ebay.com da blir det cirka 13.000 med frakt og moms. og garantien kan du overføre selv på dell.no til ditt eget navn!

 

hvorfor ikke ta litt initiativ selv og ikke sitt på gjerdet og vent på at noen skal ta jobben for dere.

6819097[/snapback]

Nå vil jeg si at å kjøpe fra ebay og utlandet er litt mer risikofult enn å kjøpe fra noen man vet noe om og man vet bor i Norge og har navn, adresse, email og tlf nr til. Skal man gjøre dette så kommer de andre til å få vite den informasjonen, ellers tror jeg ikke det kan bli noe av det. Skulle det gå galt så er det litt lettere å anmelde osv noen man vet hvem er, i forhold til en som bor i USA eller et annet sted i verden. Jeg var med på forrige runde så jeg trenger ikke en 30" til, kanskje en gang men ikke nå. Jeg var urolig for om den kom selv om det ikke var noen grunn til det.

Lenke til kommentar
hvorfor ikke kjøpe dem på ebay.com da blir det cirka 13.000 med frakt og moms. og garantien kan du overføre selv på dell.no til ditt eget navn!

 

hvorfor ikke ta litt initiativ selv og ikke sitt på gjerdet og vent på at noen skal ta jobben for dere.

6819097[/snapback]

Nå vil jeg si at å kjøpe fra ebay og utlandet er litt mer risikofult enn å kjøpe fra noen man vet noe om og man vet bor i Norge og har navn, adresse, email og tlf nr til. Skal man gjøre dette så kommer de andre til å få vite den informasjonen, ellers tror jeg ikke det kan bli noe av det. Skulle det gå galt så er det litt lettere å anmelde osv noen man vet hvem er, i forhold til en som bor i USA eller et annet sted i verden. Jeg var med på forrige runde så jeg trenger ikke en 30" til, kanskje en gang men ikke nå. Jeg var urolig for om den kom selv om det ikke var noen grunn til det.

6820982[/snapback]

en selger med god karakter vil nok være helt trygg å handle med. (ingen vits å kjøpe fra en dårlig selger, eller?)

Lenke til kommentar

Slapp tråd ;)

 

Tror en må ta iniativet og ringe dell, det bør fortrinnsvis være en som har snakketøyet sitt på plass. Souljah viste seg å være rene legenden, vi som var med på første felleskjøpet kan være glad det var den karen som organiserte hele greia.

 

5års garanti + 5500kr i avslag :w00t:

 

Finnes det ikke andre Souljah`s her?

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har tråden daua ut?

 

Dette hørtes jo mega ut.. Har soglet på en sånn skjerm i det siste, men liksom ikke blitt pga prisen.

Men kan vi få en god pris samlet er jeg garantert med. :)

 

Sitter me en apple cinemaview 23" og kan bare si at det er helt fantastisk og jobbe me den oppløsninga.. ikke minst spille!... Tør ikke tenke på hvor rått det er me en 30"!

Lenke til kommentar
får den idag for 10500 inkl moms og frakt :).

vis litt initiativ sjøl så går det greit. :)

7116821[/snapback]

Hvordan fikk du til det? :thumbup:

7116846[/snapback]

 

ebay.com, med visa og paypal når man langt :)

7117541[/snapback]

Det er langt mer usikkerhet om en skulle bli lurt enn jeg ville likt. Særlig hvis du blir lurt eller noe går galt, så har du den garantien til paypal, men det gjelder vel til maks $500 og det er en god del over det du har brukt.

Lenke til kommentar
får den idag for 10500 inkl moms og frakt :).

vis litt initiativ sjøl så går det greit. :)

7116821[/snapback]

Hvordan fikk du til det? :thumbup:

7116846[/snapback]

 

ebay.com, med visa og paypal når man langt :)

7117541[/snapback]

Det er langt mer usikkerhet om en skulle bli lurt enn jeg ville likt. Særlig hvis du blir lurt eller noe går galt, så har du den garantien til paypal, men det gjelder vel til maks $500 og det er en god del over det du har brukt.

7117703[/snapback]

 

hmm, det fins seriøse selgere og useriøse selgere, hvem du velger er opp til deg :)

(jeg velger de seriøse, tror de fleste gjør det?)

Lenke til kommentar

 

 

hmm, det fins seriøse selgere og useriøse selgere, hvem du velger er opp til deg :)

(jeg velger de seriøse, tror de fleste gjør det?)

7120072[/snapback]

Problemet er at folk kan ha brukt flere hundre små handler for å så forsøke seg på en eller flere lurerier med ting som er mye dyrere. Hvis selger gjør det på den måten klarer du ikke å se det før det er for sent.

Lenke til kommentar

 

 

hmm, det fins seriøse selgere og useriøse selgere, hvem du velger er opp til deg :)

(jeg velger de seriøse, tror de fleste gjør det?)

7120072[/snapback]

Problemet er at folk kan ha brukt flere hundre små handler for å så forsøke seg på en eller flere lurerier med ting som er mye dyrere. Hvis selger gjør det på den måten klarer du ikke å se det før det er for sent.

7124035[/snapback]

 

hmm, det var du som var i den reklamen for posten?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei og dessuten har det ingenting med posten å gøre. Men jeg har litt peiling på ebay.

 

En annen ting er at nå er den skermen på tilbud så lavt som en kan regne med å få den på lang tid vil eg tro

http://accessories.euro.dell.com/sna/produ...odhs1&sku=52670

12,328.44 kr da blir det nok lite vits med noe felleskøp vil jeg tro siden man neppe får den så mye billigere at det er noe vits..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...