Gå til innhold

Dell 3007WFP 30" LCD - Felleskjøp 2. runde!


baverrud

Anbefalte innlegg

Ringte i dag for å høre om rabatt på Dell 30" skjermer men fikk heller en særdeles kall skulder fra Dell, så en runde 2 er muligens langt fram i tid hvis noen. Jeg tror vi trenger en som virkelig kan kjøpslå, og det sikkelig... :dontgetit:  :dontgetit: Men jeg prøvde. Kanskje flere kan ringe og "purre" Dell?? :dontgetit: Her er hverfall telefonnummeret til  salg privatkunder 23 16 26 26  :thumbdown:

6692905[/snapback]

 

Hva med å ringe Apple istedet? Ser ut som de har oppgradert spec'en på sine skjermer:

http://www.apple.com/no/displays/specs.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ikke dumt ut å undersøke apple også om dere får det billig der. Vil en ha så stor er det vel ikke så viktig om det er Dell eller Apple.

 

Egentlig kan en vel si at dette blir ikke runde 2 men runde 3, det var en som kjøpte en del 24"ere og solgte dem videre billig. :p

 

Tolwyn: fjern det bildet i signaturen din før en moderator ser det og tar det vekk. Den slags er ikke lov her.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at man begrenser dette til 24" og 30", helst bare 30". Grunnen til at noen har fått avslag fra Dell på forespørsler er sannsynligvis at 24" har blitt billigere siden sist, og det er mindre rabatt å gi. På skjermer som er mindre enn 24" så er det enda mindre marginer og lite vits i å gi noe tilbud. Det er nok på 30" at vi har en god sjanse.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig interessert i å bli med på et slikt felleskjøp. Om det blir en 24" eller en 30" avhenger veldig på prisen vi klarer å forhandle oss frem til.

 

Det er sikkert lurt å ringe noen av selgerne fra Dell, som dette forumet har gode erfaringer med, eksempelvis Jacob Vinjegaard som ga gode priser i forrige runde. Ved å antyde kjøp av 10 stk 30" og 10 stk 24" så burde det få Dell til å gi solide avslag. Jeg har det ikke travelt med å få en slik skjerm i hus, så jeg venter gjerne et par uker ekstra hvis det er det som skal til for å fulltegne listen med kjøpere :)

 

Er det noen med gode forhandlingsegenskaper som slår på tråden til Dell og/eller Apple?

Lenke til kommentar
Har kikket litt på priser for store bedriftskunder. Vanlig pris for 30" er nå kr 18050, bedrift kr 13153.

Er pr i dag 14 339,- for "store bedrifskunder", og da kommer mva (og frakt?) i tillegg.

6727849[/snapback]

Det er høyere enn de 12 634 vi i den førse runden betalte for 30". I tillegg kom bare frakt fra souljah som fikk alt sammen levert til seg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ettersom den har kostet mindre enn 7500 hos dell så høres ikke det ut som en spesielt god plan... :hmm:

 

Garanti er også ønskelig å ha i sitt eget navn.

 

Håper vi kan få stelt i stand en runde på WFP3007, arrangert av noen som de fleste "kjenner" gjennom lang tid på forumet. Jeg tror at 24" er et prosjekt som blir nærmest umulig å få rabatt på ettersom margninene er så små.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...