Gå til innhold

Dell 3007WFP 30" LCD - Felleskjøp 2. runde!


baverrud

Anbefalte innlegg

All ære til souljah som organiserte felles innkjøp av Dell skjermer, men det var nok noen av oss som oppdaget initiativet for sent og som ikke fikk vært med på den runden... :cry:

 

Nå har jo Dell kjørt kampanje på 24" 2407WFP, så der var det jo uansett ikke så mye å spare (sett i ettertid), men for 30" skjermen er det fortsatt mye å hente.

 

Jeg starter derfor denne tråden bare for å logge evt. interesse for å få istand noe tilsvarende, men bare for 30" 3007WFP skjermen denne gangen?

 

Til info, så er det ---> denne <--- skjermen vi snakker om. Og man *må* ikke ha et skjermkort til 8000,- kroner for å drive den - billige kort basert på f.eks. Nvidia 7600GS skal kunne drive denne i full oppløsning også :)

 

Det ser forresten ut til at ATI Radeon X1950 XTX blir et greit kort for denne skjermen, for de som ønsker å spille i full oppløsning 2560x1600 :dribble:

 

Til kontorbruk så kunne jo DETTE være et greit oppsett? :p

 

Dette er bare en runde for å lufte interessen - ingen kjøpsforpliktelser foreløpig! Meld din interesse nedenunder så vi ser sånn ca. hvor mange vi evt. blir! :)

Endret av baverrud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du snakkes med Dell om rabatter ?

 

Sikkert enklere å få med folk hvis du sier noe som:

Nå trenger vi bare 9 til, og vi får 4000 i avslag på skjermen.

6687205[/snapback]

 

Tenkte å bare logge interessen først. Målet må jo være å få til noe tilsvarende som i forrige runde, så da bør vi kanskje bli ca. 10? I så fall mangler vi ca. 9... :)

Lenke til kommentar
Vel, da er dere jo to  :)

 

Mangler bare 8 stykker til, tipper det skal la seg gjøre.

 

Men har du ringt dell å forespurt en pris?

6688201[/snapback]

 

Og jeg vet om en til som kanskje er interessert - så da er vi kanskje 3..? :)

 

Som sagt - jeg vil gjerne lufte interessen først. Jeg tar kontakt med Dell når/dersom vi blir 6-7 stykker som er interessert, så hører vi hva det kan bli til da. Når dette har latt seg gjøre én gang, så ville jeg bli overrasket om det ikke skulle være mulig å få til en gang til! :w00t:

Lenke til kommentar

Hvis noen sørger for å sende meg telnr til Jacob Vinjegaard i Dell kan jeg ringe og høre om pris i morgen. Kan også organisere det hele, bor i nærheten av Hamar og Linjegods som Dell vel bruker er ikke langt unna(Rudshøgda). Jobber selv i posten på Hamar. Eneste problemet er transporten fra Linjegods til Postterminalen må trolig leie bil men kan høre om jeg får noen vennetjenester på den. :thumbup:

Lenke til kommentar
Vel, da er dere jo to  :)

 

Mangler bare 8 stykker til, tipper det skal la seg gjøre.

 

Men har du ringt dell å forespurt en pris?

6688201[/snapback]

 

Og jeg vet om en til som kanskje er interessert - så da er vi kanskje 3..? :)

 

Som sagt - jeg vil gjerne lufte interessen først. Jeg tar kontakt med Dell når/dersom vi blir 6-7 stykker som er interessert, så hører vi hva det kan bli til da. Når dette har latt seg gjøre én gang, så ville jeg bli overrasket om det ikke skulle være mulig å få til en gang til! :w00t:

6688321[/snapback]

Du behøver ikke ha kjøpere for å få et tilbud! Du ringer bare å spør dell hva de kan gi deg av rabatt ved kjøp av f.eks 10 skjermer. Tilbudet du får er ikke bindende og skulle ikke interessen være der kan du jo bare glemme hele greia.

 

Men uten en fast pris tror jeg ikke så mange ville "melde seg på".

 

En annen lur ting kan jo være å la den i gruppa som har flest innlegg på forumet styre hele greia. Jeg sier ikke at noen er svindlere, men jeg hadde stolt mere på en kjent forumbruker med +1000 innlegg :yes:

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
Hvis noen sørger for å sende meg telnr til Jacob Vinjegaard i Dell kan jeg ringe og høre om pris i morgen. Kan også organisere det hele, bor i nærheten av Hamar og Linjegods som Dell vel bruker er ikke langt unna(Rudshøgda). Jobber selv i posten på Hamar. Eneste problemet er transporten fra Linjegods til Postterminalen må trolig leie bil men kan høre om jeg får noen vennetjenester på den. :thumbup:

6688650[/snapback]

 

Hey! Det ser ut som om du allerede kan få jobben med å organisere det hele! :thumbup: Selv bor jeg like utenfor Oslo så jeg kan fungere som "buffer" for eventuelle entusiaster i Oslo-området :) Jeg sendte en PM til soujah isted for å få litt info og tips av han - skal sende det videre til deg om jeg får noe svar!

 

ArticOC: Er enig med deg i at det kan være lurt med en "senior" som kan ta seg av gjennomføringen. Det er jo snakk om endel verdier som skal kanaliseres. Selv har jeg ikke så "historikk" i forumet her ennå, men jeg har veldig gode referanser andre steder å vise til for de som måtte føle seg usikre på hvem de har å gjøre med.

Endret av baverrud
Lenke til kommentar
Det er greit!! Da ringer jeg til Jacob så fort jeg får telnr hans. Klarer ikke nesten å tenke helt klart nå!! LOL. Hører da om jeg kan få 30% ved 10 skjermer eventuelt mer ved flere kjøpere. Er mindere en 30% akseptabelt?? :hmm:

6688809[/snapback]

 

Det som jeg tror er akseptabelt er de samme betingelser som i forrige runde. Du kan også argumentere med at nå er det faktisk ikke Dell som har den rimeligste 30" skjermen lenger. Apple har nettopp satt ned prisen på sin 30" Cinema, så den er faktisk billigere en Dell sin 30" akkurat nå! (Men den har ikke like bra spec.)

Lenke til kommentar
Hvis noen sørger for å sende meg telnr til Jacob Vinjegaard i Dell kan jeg ringe og høre om pris i morgen. Kan også organisere det hele, bor i nærheten av Hamar og Linjegods som Dell vel bruker er ikke langt unna(Rudshøgda). Jobber selv i posten på Hamar. Eneste problemet er transporten fra Linjegods til Postterminalen må trolig leie bil men kan høre om jeg får noen vennetjenester på den. :thumbup:

6688650[/snapback]

 

Hey! Det ser ut som om du allerede kan få jobben med å organisere det hele! :thumbup: Selv bor jeg like utenfor Oslo så jeg kan fungere som "buffer" for eventuelle entusiaster i Oslo-området :) Jeg sendte en PM til soujah isted for å få litt info og tips av han - skal sende det videre til deg om jeg får noe svar!

 

ArticOC: Er enig med deg i at det kan være lurt med en "senior" som kan ta seg av gjennomføringen. Det er jo snakk om endel verdier som skal kanaliseres. Selv har jeg ikke så "historikk" i forumet her ennå, men jeg har veldig gode referanser andre steder å vise til for de som måtte føle seg usikre på hvem de har å gjøre med.

6688726[/snapback]

 

Ser at det kan virke mistenksomt når en ny bruker tar på seg et slikt oppdrag med varer og penger opptil 150000 innvolvert men dette er bare en ”lufterunde” for å se hvor mange som er interessert + når bestillingens dag nærmer seg vill alle påmelte få full pesonalia av meg så de kan ringe meg om spørsmål :w00t:

Lenke til kommentar
Ser at det kan virke mistenksomt når en ny bruker tar på seg et slikt oppdrag med varer og penger opptil 150000 innvolvert men dette er bare en ”lufterunde” for å se hvor mange som er interessert + når bestillingens dag nærmer seg vill alle påmelte få full pesonalia av meg så de kan ringe meg om spørsmål :w00t:

 

Tipper du vil få 10 stykker med nå som studielånene er kommet inn på konto ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg også sendt PM til souljah om litt informasjon så da kan vi godt si at runde 2 er i farta :dribble: , Skriv på her om du er interessert i 30" kjøp. En vital del mangler, og ringe dell men det skjer når souljah eller baverrud sender telefon nummeret til Dell Jacob. Så da er det bare og håpe!!. Skal også høre om 24" og 20" med rabatt :dribble::dribble:

Lenke til kommentar

Ringte i dag for å høre om rabatt på Dell 30" skjermer men fikk heller en særdeles kall skulder fra Dell, så en runde 2 er muligens langt fram i tid hvis noen. Jeg tror vi trenger en som virkelig kan kjøpslå, og det sikkelig... :dontgetit::dontgetit: Men jeg prøvde. Kanskje flere kan ringe og "purre" Dell?? :dontgetit: Her er hverfall telefonnummeret til salg privatkunder 23 16 26 26 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...