Gå til innhold

CRT-skjermer med 100 HZ, flattbilledrør?


tsunammi2k

Anbefalte innlegg

Yo, eg har lyst å kjøba ein 19" CRT-skjerm som har 100 % flattbilledrør og som støtte 100 hz i hvertfall te 800x600. Og giddekje å legga så møye pengar ut, så eg har sett litt på brukte skjermer på Jmdata.as.

 

19" Diverse merker M/Ubet Småfeil - Fullt brukbare skjermer med små ubet ripe etc 198,-

19" HP (TCO99) - Toppmodell 425,-

19" Fujitsu Siemens 19P1 (TCO99) - Toppmodell 449,-

19" Compaq S920 (TCO99) - Sort/Sølv utgave 495,-

19" Eizo (TCO99) - 100% flatt billedrør 525,-

 

Noen av disse som e greie? De er litt utdaterte så det e nesten umulig å finne informasjon om de på nettet, verken på produsentens sider ellar andre plasser. Noen som kjenne te disse skjermene, om de har 100 % flatt billedrør, og støtte 100 hz ihvertfall te 800x600 ?

 

Ellers må eg bare gå for ein nye Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB TCO03 for 1661,-..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle 21" / 22" CRT SKJERMER - PENT BRUKTE støtter/takler 100HZ i 800x600

 

du må jaggu ha ett utdatert skjermkort som vil spille i den oppløsningen

skjermen takler 160HZ i 800x600

 

kjøp dinna.. 22" Compaq P1220 Trinitron (Sort/Sølv, TCO99) - 100% flatt billedrør 995

 

alle 19" takler 100HZ i 800x600

 

skal du ha 19" så gå for denne 19" Eizo (TCO99) - 100% flatt billedrør 525,-

Endret av mago
Lenke til kommentar

Regner med at du er en dedikert cs gamer :)

 

Ville heller bestilt meg en ny skjerm i forhold til de, da holder den nye lengre og :)

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306362 (Offisielle CPL skjermen)

Bestilte meg den nylig, kjører 160hz @ 640x480. Skjermen gir et utrolig bilde, klar som bare det og fargene er utrolige!

 

Skjermen greier også 100hz @ 1024x768. Garantert vært hver krone!

 

Mvh CorsHair :blush:

Lenke til kommentar
Yo, eg har lyst å kjøba ein 19" CRT-skjerm som har 100 % flattbilledrør og som støtte 100 hz i hvertfall te 800x600. Og giddekje å legga så møye pengar ut, så eg har sett litt på brukte skjermer på Jmdata.as.

 

19" Diverse merker M/Ubet Småfeil - Fullt brukbare skjermer med små ubet ripe etc  198,-

19" HP (TCO99) - Toppmodell  425,-

19" Fujitsu Siemens 19P1 (TCO99) - Toppmodell  449,-

19" Compaq S920 (TCO99) - Sort/Sølv utgave  495,-

19" Eizo (TCO99) - 100% flatt billedrør  525,-

 

Noen av disse som e greie? De er litt utdaterte så det e nesten umulig å finne informasjon om de på nettet, verken på produsentens sider ellar andre plasser. Noen som kjenne te disse skjermene, om de har 100 % flatt billedrør, og støtte 100 hz ihvertfall te 800x600 ?

 

Ellers må eg bare gå for ein nye Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB TCO03 for 1661,-..

6685480[/snapback]

 

Anbefaler deg IKKE jmdata (styr unna) med mindre du kan dra til sjappa og hente skjermen. For å si det forsiktig. De kan ikke pakke inn skjermer, så faren for at den blir knust under transport er stor. Ikke forvent å få penger igjen for skjermen om den blir knust under transport heller... Ei heller forvent å få noen "ny" skjerm i retur...

 

Dette er DET værste firmaet jeg noen sinne har måttet handle med.. Tilslutt ga jeg opp å få noe som helst i retur av dette møkkafirmaet..

Lenke til kommentar
Yo, eg har lyst å kjøba ein 19" CRT-skjerm som har 100 % flattbilledrør og som støtte 100 hz i hvertfall te 800x600. Og giddekje å legga så møye pengar ut, så eg har sett litt på brukte skjermer på Jmdata.as.

 

19" Diverse merker M/Ubet Småfeil - Fullt brukbare skjermer med små ubet ripe etc  198,-

19" HP (TCO99) - Toppmodell  425,-

19" Fujitsu Siemens 19P1 (TCO99) - Toppmodell  449,-

19" Compaq S920 (TCO99) - Sort/Sølv utgave  495,-

19" Eizo (TCO99) - 100% flatt billedrør  525,-

 

Noen av disse som e greie? De er litt utdaterte så det e nesten umulig å finne informasjon om de på nettet, verken på produsentens sider ellar andre plasser. Noen som kjenne te disse skjermene, om de har 100 % flatt billedrør, og støtte 100 hz ihvertfall te 800x600 ?

 

Ellers må eg bare gå for ein nye Samsung 19" CRT Syncmaster 997MB TCO03 for 1661,-..

6685480[/snapback]

 

Anbefaler deg IKKE jmdata (styr unna) med mindre du kan dra til sjappa og hente skjermen. For å si det forsiktig. De kan ikke pakke inn skjermer, så faren for at den blir knust under transport er stor. Ikke forvent å få penger igjen for skjermen om den blir knust under transport heller... Ei heller forvent å få noen "ny" skjerm i retur...

 

Dette er DET værste firmaet jeg noen sinne har måttet handle med.. Tilslutt ga jeg opp å få noe som helst i retur av dette møkkafirmaet..

6700489[/snapback]

 

 

Såså, styr ordbruken.

Skulle vi ha fulgt alle anbefallingene her inne, så hadde vi ikkje hatt ein einaste ein webshop og handle i fra lengre. Det hadde jo vore kjedlig. Tenk på alle dei som hadde mista jobbene sine f.eks...

Har sjølv handla fra den sjappa, men det er lenge sida. Alt var ok da.

Lenke til kommentar

Det spørs om du får problemer eller ikke, mitt poeng er følgende : De hadde ikke pakket inn skjermen tilfredsstillende. Så den ble knust under transport. Returnerte den da fra posten og sendte faks til de om at jeg ville ha en ny skjerm. Fikk beskjed om at det var ok og at jeg skulle få en ny skjerm "snart" gikk 2 uker og jeg ringte for å purre på, joda. Den skulle sendes. Ringte etter en måned, den skulle fremdeles sendes. Etter 1 1/2 måned ville jeg ha pengene tilbake. Joda, han skrev ned bankkontonr osv osv. Ikkeno skjedde, ringte tilbake omtrent hver dag i 14 dager. Ikkeno skjedde.

 

Altså, ikke gidder de å sende ny skjerm og de orker ikke å sende pengene i retur heller.. Etter litt over 2 måneder til ga jeg opp hele sjappa.

 

Jeg kan jo også legge til at den første skjermen postet de litt over en uke etter at de hadde lovet at den senest skulle være postet... Altså ikke den beste sjappa jeg har vært borti.

 

Hvis du orker å lese igjennom erfaringer fra denne butikken, så vil du finne ut at jeg er ikke den eneste som ikke liker dem.. Du kan jo f.eks søke på jmdata på forumet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...