Gå til innhold

Nokia 5500 knuser N73 på lyd


YNWA96

Anbefalte innlegg

Har testet musikklyden på N73 og 5500.Og dommen er klar:5500 knuser N73.Jeg koblet til adapteret AD-15 og sennheiser hodetelefoner.Tror disse selges som en slags music-cit for Nokiatelefoner.prøvde N73 først men savnet litt volum ,syntes det ble for lavt.Ja ja tenkte jeg,det blir vel ikke bedre.

 

Men så prøvde jeg samme settet på min 5500,og du kan tro jeg ble overrasket.Her var lyden så høy og kanonbra når jeg hadde på fullt at jeg faktisk valgte å skru ned 2 hakk.Dette var imponerende.

 

Så nå må jeg ut å kjøpe større minnekort til 5500,for det er denne som skal på feriesammen med meg,vær sikker på det.Angrer nesten nå på at jeg kjøpte ekstra kort til N73 nå som 5500 er den som er best lyd av.Synd de har forskjellige kort.

 

Lyden er faktisk bedre generelt på 5500,både i tale og ved ringing.

 

Håper flere kan prøve dette slik at vi kan få bekreftet at det ikke er bare et engangstilfelle.

Endret av Nseries
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ehh... Synes du kanskje har et litt tynt grunnlag her. Du sier at lyden på 5500 var så høy at du måtte skru ned. So what? Høy lyd er ikke det samme som bra lyd.

Synes det var et litt tynt argument.

6685817[/snapback]

Jeg skrev høy og "kanonbra"lyd.Da mener jeg bra lyd,ikke sant.Kan definere litt: fyldig,klart,detaljert.behagelig,fin,flott osv.Prøv selv så får du se hva jeg mener.
Lenke til kommentar
Ehh... Synes du kanskje har et litt tynt grunnlag her. Du sier at lyden på 5500 var så høy at du måtte skru ned. So what? Høy lyd er ikke det samme som bra lyd.

Synes det var et litt tynt argument.

6685817[/snapback]

Jeg skrev høy og "kanonbra"lyd.Da mener jeg bra lyd,ikke sant.Kan definere litt: fyldig,klart,detaljert.behagelig,fin,flott osv.Prøv selv så får du se hva jeg mener.

6685996[/snapback]

 

Jeg kan desverre ikke prøve selv, fordi jeg ikke har noen av de mobilene.

Lenke til kommentar

Kjøpte også 5500 på gsm.no og har sammenlignet med 6280. Lyden på 5500 høres best ut i mine ører, men så skal det legges til at jeg fikk 4 i hørselstest i militæret..

Er uansett godt fornøyd med min 5500, det eneste negative er ett litt dårlig batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...