Gå til innhold

Hvem sin skyld er dette?


Anbefalte innlegg

http://www.honestthinking.org/no/index.html

 

16.08.2006. For nøyaktig en uke siden ble denne 18-åringen ranet av en gjeng afrikanere. Han skjønte ikke at man ganske enkelt skal gi fra seg lommeboken dersom man blir bedt om det. Han ble straffet hardt for sin ulydighet. Legen som sydde fortalte at dette snart er daglig kost. Les morens fortvilte beretning. Hun har lagt ut flere bilder av sønnen.

 

http://annesusanne.com/

 

Les morens beretning:

 

http://debatt.sol.no/show.fcgi?category=35...500000001585687

 

Hva skal til for å få oss ut av dette uføret, som politikerne har fått oss inn i?:

 

 

http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article5814.ece

 

Talte Erna midt i mot

Kommunalråd Ola Borten Moe (Sp) er lysten på mer TV-debatt med tungvekterne i norsk innvandringspolitikk, etter at han i «Standpunkt» belærte Erna Solberg og Carl I. Hagen om hvordan asylsøkere bør behandles.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem sin skyld dette er jo ikke så mye tvil om. Det er jo de idiotene som gjør dette her! De burde bli bura inne. Kommer det som en bombe at det er kriminelle i Norge? Med tanke på den globaliseringen vi har i dag, vil folk flytte på seg. La oss si at 1 av 100 er kriminelle. Da er 1/100 etiopere som kommer til Norge kriminelle. Denne prosenten vil øke dersom de ikke får jobb eller bli utstøtt.

 

Du burde sjekke agendaen til honestthinking. Den er heller svært invandringsfiendtlig og muslimfiendtlig, mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Forstod ikke helt om trådstarter ville ha det frem at negre lager bråk, eller at slikt som dette begynner å bli vane blandt ungdommer.

 

Synes den moren som synes det var så ille at sønnen hennes fikk bank av negre burde ta seg en klype. Mine opplevelser selv er at hvite nordmenn er de som lager mest kvalme og sloss mest. Statestikken sier muligens noe annet, men jeg sitter nå med et inntrykk etter å leve med slike folk hver dag at det er de norske vennene mine som stjeler, sloss og lager faenskap.

Lenke til kommentar

For 8 - 9 år siden ble jeg overfalt ved trikke stoppet ved Lakkegata skole i Oslo. Det var to tennårinngs gutter som ba om penger. En var nordmann en av innvandrer. Kriminalitet er ikke noe man importerer, det er mennesker fra alle samfunslag og nasjonaliteter og er ett bredt problem.

 

De fikk ingen penger og jeg fikk ett blått øye.

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Ifølge honestthinking.org, er det norske politikere som har "blod på hendene". Ifølge samme retorikk har politikerne i USA ansvaret for over 10.000 drap hvert år. Nei makan til idiottankegang skal man lete lenge etter.

Utviklingen i våre store byer går bare én vei, nemlig feil vei. Hærverk, ran, voldtekter, knivstikking og annen elendighet øker og øker for hvert år som går. Men politikerne vender det døve øret til, og snakker fortsatt om "berikelse".

Du trenger:

1 neve oppdiktet statistikk

1 knivspiss politikerharselering

3 kopper utprøvd retorikk

 

Rør så rundt et par ganger og du har en herlig liten propagandasuppe, velbekomme!

 

Honestthinking.org er åpenbart ikke annet enn en propagandasmie for 2 glupe brunskjorter.

Lenke til kommentar
Snusi, det finnes ikke noe statisk antall kriminelle. Andelen kriminelle avhenger av mange faktorer i miljøet. Mange av disse faktorene er avhengig av innvandringspolitikken, både når det gjelder nordmenn (i Norge) og innvandrere.

6685017[/snapback]

 

Det var heller ikke poenget mitt. Du må ha misforstått, det jeg mente var at det finnes kriminelle blant alle lag i samfunnet. Å si noe annet ville vært idioti. Det er ved å se på disse grunnene at man finner ut at det er en grunn til at de er kriminelle, en "god" grunn, sådann.

 

Og jeg skjønner heller ikke hva trådstarter ville diskutere.

Hvis han/hun vil ha min mening, så synes jeg det var lumpent gjort av dem.

Lenke til kommentar

Jeg tror Fromage hadde hatt godt av å omgås invandrere.. :) Han tror visst at de er så mye mer ondskapsfulle og kriminelle enn andre. Det er ikke slik at man nødvendigvis blir slem av å ha mørk hud eller en annen kulturell bakgrunn vet du.. ;)

 

Ellers er det liten tvil om at de som utførte handlingen er de skyldige. Jeg har selv blitt angrepet flere ganger når jeg jobbet som dørvakt, både av enkeltpersoner og av grupper. I tillegg har jeg opplevd vold i oppveksten av folk på skolen. Alle disse har vært såkalt etniske nordmenn. Kan ikke si at etniske nordmenn er voldelige kriminelle av den grunn.

Lenke til kommentar

Min erfaring er, ettersom de aller, aller fleste vennene mine er etniske nordmenn, at nordmenn gjør minst like mye faenskap som innvandrere. De stjeler, slåss, lager bråk og bråker i nabolaget. Men på en eller annen grunn viser statistikk at innvandrere står bak det meste av bråk. Men det er fra min side, og jeg er innvandrer.

 

Og kjære Fromage, muslimer og negre har ikke medfødte evner til å utføre Jihad og drive med kriminalitet.

 

Kriminalitet er noe alle folkegrupper, uansett hvite eller svarte, sliter med.

Lenke til kommentar
Min erfaring er, ettersom de aller, aller fleste vennene mine er etniske nordmenn, at nordmenn gjør minst like mye faenskap som innvandrere. De stjeler, slåss, lager bråk og bråker i nabolaget. Men på en eller annen grunn viser statistikk at innvandrere står bak det meste av bråk. Men det er fra min side, og jeg er innvandrer.

 

Og kjære Fromage, muslimer og negre har ikke medfødte evner til å utføre Jihad og drive med kriminalitet.

 

Kriminalitet er noe alle folkegrupper, uansett hvite eller svarte, sliter med.

6686507[/snapback]

 

enig her. Kanke se forskjell på nordmenn og ikke etniske nordmenn. De jeg kjenner er like greie uansett hvor de er fra.

Lenke til kommentar

Fra slutten av morens beretning:

Og vi føler oss fortsatt ikke beriket her i huset.

 

Godt mulig at dette er en vanlig uttrykksmåte på Østlandet, jeg kjenner ikke til det. Dvs. jeg har hørt mang en gang berikelse/beriket/osv. brukt på tilsvarende måte. Så godt som alle gangen har det vært for få frem noen brune politiske synspunkter.

 

EDIT: Hvorfor er forresten sidene med bilder bare gul?

Endret av Feynman
Lenke til kommentar
Honestthinking er en ekstremistorganisasjon som har som mål å destabilisere det norske samfunnet ved hjelp av nyttige idioter.

Ekstremister ser ekstremister (på andre siden) på høylys dag.

 

Kanskje du skal sette deg ned og faktisk lese hva som står på dette nettstedet? Jeg mener, du som er så fordomsfri mot folk som utøver vold burde da i det minste være fordomsfri også mot de som har andre meninger enn deg?

Lenke til kommentar
Fra slutten av morens beretning:
Og vi føler oss fortsatt ikke beriket her i huset.

Godt mulig at dette er en vanlig uttrykksmåte på Østlandet, jeg kjenner ikke til det. Dvs. jeg har hørt mang en gang berikelse/beriket/osv. brukt på tilsvarende måte. Så godt som alle gangen har det vært for få frem noen brune politiske synspunkter.

6687715[/snapback]

Vet ikke hvor uttrykket første gang ble brukt, men det er jo ment, som du sikkert skjønner, å bety at innvandrere beriker samfunnet med ny kultur osv.

 

Nå brukes det mye ironisk istedet, ved f.eks. å bruke det når en innvandrer har gjort noe kriminelt, gjerne vold/voldtekt/drap.

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor uttrykket første gang ble brukt, men det er jo ment, som du sikkert skjønner, å bety at innvandrere beriker samfunnet med ny kultur osv.

 

Nå brukes det mye ironisk istedet, ved f.eks. å bruke det når en innvandrer har gjort noe kriminelt, gjerne vold/voldtekt/drap.

6688358[/snapback]

Har fått med meg det. Det jeg siktet til var den ironiske bruken. Jeg har aldri hørt slik ironisk bruk fra andre enn internettbrukere som skriver negativt om innvandring.

 

På grunnlag av den erfaringen har jeg derfor nokså vanskelig for å tro at hendelsen som diskuteres er noe annet enn oppspinn.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...