Gå til innhold

Utestengelsen av Scholes og Rooney


Tafsen

Anbefalte innlegg

Er det andre enn meg som reagerer på dette? For det første så synst eg absolutt ikkje det var rødt kort til Rooney til å begynne med. Han får rødt kort for noko som kan betraktas som ein vanleg hodeduell nå til dags. Kor ofte skjer det ikkje at ein speler får ein albue i trynet? Berre sjå på Oliver Ocean, I nesten kvar einaste duell han går opp treffer albuen hans motstandaren i hovudet. Rooney såg på ballen heile tida, kva gjorde han så var så annerledes at det fortente 3 kampers karantene?

 

Og for det andre, for to år sida fekk Liverpools Steven Gerrard Neil Mellor rødt kort. Dei fekk ingen karrantene. Er ikkje dette litt urettferdig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Karantene er ikke bra! Men rødt kort syns jeg helt ok! Hvis de vil ha vekk stygge albuer så må de gjøre noe..

6693567[/snapback]

Joda, er enig med deg der. Men det blir feil å gi rødt kort til rooney og la alle andre slippe unna. Det skjedde jo akkurat det samme seinare i kampen berre at då brukte ein Porto speler albuen på ein united speler. Ingen ting skjedde...

Lenke til kommentar
hvis du leser her så ser du at Rooney truer med streik.. det syns jeg er rett og slett patetisk.. når du kommer med albuen i tryne på en motspiller, så trurer du ikke med streik, hvis du får straff.. da skal du legge deg flat og være ydmyk, si (offentlig)unnskyld til spilleren og glemme saken.. eventuelt legge inn anke

6720144[/snapback]

 

Du har tydeligvis ikke set situasjonen du. Jeg blir grenseløst irritert over sånne som deg som kommer med sånne kommentarer uten å ha sett situasjon. Tragisk.

Lenke til kommentar
i vaffal dommerne.. kan f.eks si kampen mot spurs.. ballen var 1 meter inne i manu's mål på stillingen 0-0.. dommeren dømte IKKE mål.. hva er det for en dust?

6720285[/snapback]

 

Jeg tenkte motsatt. FA er hele tiden ute etter å ta United. Den situasjonen med Tottenham får du nesten snakke med dommern om.

Lenke til kommentar
jeg mener at alle engelske dommere, alltid har en tanke om å hjelpe manu..

hadde det vært penger i bildet, så hadde dette vært verre en italia skandalen

6720352[/snapback]

Morsom du. Tydelig at du har peiilng på det du snakker om :thumbup:

6720473[/snapback]

 

Hadde akkurat tenkt å nevne det samme. Liten peiling på fotball, ikke minst United.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...