Gå til innhold

Er allianse og vil fly med zeppelin:)


Anbefalte innlegg

Ög da var min tur med zeppelin et faktum. Jeg startet i orgrimmar. Red så langt jeg kunne opp i tårnet. Må ha kommet halveis før det ble registrert og hesten forsvant:) Og da var vaktene langt bak meg uansett. Ble nettet med en gang jeg kom opp av gobliner. Nettet varte kun i 2 sek så hoppet jeg ombord på farkosten og videre ned slik dere rådet meg til. Så lenge zeppelinen lå "ved havn" ble jeg utsatt for ranged attacks gjennom vegger og alt:) Men jeg dør ikke akkurat lett i deffensive stance og 3 deler might:) resten svært bra MC-tanke gear.

 

Det viste seg at jeg var på vei mot Undercity. Der ble jeg litt tøff i tryne og gikk opp. Det endte jo med at et goblin angrep sendte meg flagrende rett av fartøyet og ned på bakken (50%liv lost) så var det bare å kløpe unna vaktene som jeg aggroet i fallet. Siden var det å ride opp igjen og da gikk ferden til STV....siden var jeg i nærheten av Brill.

 

Det var ikke mange horder som tok fartøyet når jeg holdt på, men siste tur til STV stod jeg framme i baugen og flexet foran en gjeng med taurens:)

 

Kort sagt. Det var artig å prøve det:)

 

PS: siste tur var også svært nyttig, da denne gikk til STV og jeg skulle være med guildet i ZG. Jeg bare hoppet i havet noen armlengder fra land:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

genial ide prøvde det samme her tok turen til stv og fikk killet noe lowbier oppi zpplinen og :).

men jeg slet litt mere med og komme opp da..døde noen ganger men moro var det.. men tenk og være horde kan både ta båten fra menethil-theramore og deeprun tram.

Endret av neoman
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...