Gå til innhold

Er allianse og vil fly med zeppelin:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+987123897

Så vidt jeg vet er ''vaktene'' der gobliner, så de vil derfor ikke angripe deg...

Problemet er at det også er noen vakter level 55 (?) som står der, i tillegg til eventuelle hordes. Om du skal ta zeppelin er det selvfølgelig lettest å gjøre dette utenfor en by. Derfor er plassene utenfor Orgrimmar og Undercity det enkleste. Du kan eventuelt lage en level 1 alt horde til å gjøre det samme :)

Lenke til kommentar

Tror ikke invisibility potion virker, men du kan jo løpe opp i tårnet. Burde greie det før du dør. Så bare stå der i ghost form og hoppe på zepen da den kommer.

på BL var det ofte allys i Zeppen mellom Org og UC.

 

Edit: Er du først inne i Zeppen trekker du ikke aggro.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

ok takk for svar hehe:) skal prøve dette i kveld. Kunne laget horde, men litt kulere om jeg klarer det uten:) Kan kjøre naked run:)

 

Godt forslag dark:) bare trykker på rez når den begynner å gå igjen:) Så er det bye bye til dem slemme orc-vaktene:)

 

Jeg tenkte jeg skulle masakrere vaktene før jeg tok flighten:) men da blir jeg jo pvp og blir garantert ganket ombord i "the zeppelin":)

Endret av gamer73
Lenke til kommentar

Reiste selv (er horde) med båten til teldrassil på lvl 32. Sprang ut på bryggen ved darkshore, ble drept av vaktene helt ute, sprang tilbake som ghost og resset ombord i båten i det den la fra kai.

 

Kom meg faktisk helt til startområdet for NE på den turen, daua et par ganger ja, men fikk nå skremt livskitten ut av et par lvl 2 NE. Hehe. Var til og med en lvl 3 som angrep meg... au!

Lenke til kommentar

Goblinene angriper deg forresten nå, uten grunn, og det hjelper fint lite om du er i zeppelinen. Det beste da er å springe under dekk, slik at de ikke kan slå deg ned fra den. Men for å komme oppi springer du bare opp tårnet, de normale vaktene kommer ikke oppi.

 

Om du har invisibilty pot, bruk den, såfremt du ikke tar UC zeppelinern, hvor vaktene oppdager stealth.

 

Pleier å ta zeppelinen rundt med en paladinvenn, skikkelig hyggelig å få hordes til å bokstavelig talt hoppe i havet.

Lenke til kommentar
Som rogue har jeg gjort dette mange ganger (Er Human), men som andre bruker, kan du bare ta en Invisibility Pot eller hvis du ikke gidder kan du bare eventuellt dø, for så å resse inni Zeppelinen. Eller hvis du er heldig kan du løpe så du akkuratt rekker å reise med Zeppelinen før du dør av vakter  :hmm:

6685593[/snapback]

 

Eller, du kan time det bra, og springe under dekk før du bli knocka av.

Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er ''vaktene'' der gobliner, så de vil derfor ikke angripe deg...

Problemet er at det også er noen vakter level 55 (?) som står der, i tillegg til eventuelle hordes. Om du skal ta zeppelin er det selvfølgelig lettest å gjøre dette utenfor en by. Derfor er plassene utenfor Orgrimmar og Undercity det enkleste. Du kan eventuelt lage en level 1 alt horde til å gjøre det samme :)

6684475[/snapback]

Vaktene er Horde pvp flagget så de vil nok angripe deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...