Gå til innhold

Imponerende og inspirerende...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bit-Tech har i det store hele de beste workloggene.

Orange Monster er jo ekstremt godt gjennomført; Ingenting er tilfeldigheter og ingenting skal glemmes.

Kombinasjonen med den orange plexien, (det børsta) metallet, de orange detaljene og carbonfilmene utgjør et solid verk, men savner fortsatt flere farger og materialer! Blir for mye orange for min del.

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar
ikke dårlig den der nei !! :thumbup:

6686009[/snapback]

 

;)

Hallo! Vi har mye bra her på hardware forumet også! :realmad:

 

:p

 

Jo da, skal si det der var en veldig god worklog, men synes mange her er veldig gode også :)

6687071[/snapback]

Jaja, jeg er en av de som legger ut worklogs ;) (sigg)

 

Vet ikke helt jeg eller er det litt for mange V1000 modder som går på b-t for tiden?

 

Foresten du viste vel ikke at siden heter forums.bit-tech.net? :hmm:

6687701[/snapback]

 

Jeg synes det var noe spesielt med det der...

 

Hvis du skriver www.bit-tech.net så kommer du til bit-tech, der er en knapp som står "forum" på, så jeg skjønner ikke hva du pirker etter.

Jeg ga link til worklogen anyways....

 

Petter

Lenke til kommentar
Hvis du skriver www.bit-tech.net så kommer du til bit-tech, der er en knapp som står "forum" på, så jeg skjønner ikke hva du pirker etter.

Jeg ga link til worklogen anyways....

6688665[/snapback]

Joda, men du må jo skrive .net da ;)

6689630[/snapback]

 

woooow! at du orker klikka :p Du MÅ ha noe annet å bruke dagen på ;)

 

 

Videre, jeg likte den modden virkelig godt. Han hadde nice kutteskills og detalje øye. Det jeg ser er at det egentlig er lite kabinett mod, noe det stort sett KUN er her på hw forumet, men mer add-on til kabinettet. Han kutter ikke så mye i kabinette, men heller legger til detaljer (som er veldig nice btw). Men igjen, han begynner med et Li-Lan kabinett, trenger ikke å gjøre noe med utseende da egentlig ;) Vi normenn har heller stygge kabinett vi prøver å gjøre bedre ;)

 

Mvh

bIsk0p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...