Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Har problemer med at nedlastede filer ikke funker.


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem med at helt siden jeg kjøpte en ny PC(like før TG) har den hatt problem med å laste ned filer fra internett sider. Når jeg bruker nedlastnings programmer går alt helt fint, men når jeg prøver å laste ned fra internett sider(Fileplanet og download.com har jeg testet mest) så kommer filene ned corrupte. Det som er så rart er at hver gang jeg prøvet et par ekstra ganger så fynker det plutselig uten noen tydelig grunn for at det skulle virke.

 

Dette problemet har ikke effect på programmer som laster ned oppdateringer automatisk med untak av Magic Online der det plutselig halveis in i nedlastningen blir problemer med å laqste ned helt tilfeldige filer.

 

Dette problemet hadde jeg på TG, hos en kamrat og i min nye leilighet så jeg tviler på at det er internetten min. Jeg skjører Windows XP Corparate edition. Akuratt nå sitter jeg på en 20Mb Lyse linje.

 

Jeg har så lite peiling hva det kan skuldes at dere får bare spør om ting dere tror at det kan være og som kan skape et slik problem.

 

Thnx!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg har kun ein disk.

 

Eg sitte her å lese på problem søk hos Magic Online og der nevnes det diverse ting det kan ver eg må modifisera før det fynke skikkelig når eg skjøre 64 bit eller 64 bit duel Core prossesor.

 

Eg har Amd 64 duel core prossesor. Kan dette ha någe sammen heng med problemet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...