Gå til innhold

Trykk/Male på klær/tekstil?


F.Mackey

Anbefalte innlegg

Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få overført en logo i hvitt over på en jakke laget av bomull. Om jeg maler logoen på, eller trykker den på har ingenting å si. Eneste kriteriene er at det blir nøyaktig, at det går ann å vaske den om nødvendig(er en jakke, så blir ikke så ofte vasket) og at trykket/malingen ikke skaller av eller blir svakere.

 

Finnes det noe tekstilmaling eller lignende som kan brukes?

 

Bilde av jakken:

 

Bilde av logoen som skal på:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

framgangsmåten som goliatmo postet er nok den mest hensiktsmessige for dette. silketrykk gir bedre kontroll, men er best for større mengder og er trolig overkill pga arbeidet som må til. har man ikke tilgang til det så blir det veldig kostbart å skaffe også.

 

litt vanskelig å se hva slags matrial jakken er av også, så det er mulig det kan være tryggere/lurere å lage flere trykk, for så å sy de på og kaste etterhvert (om de skulle falme)

Lenke til kommentar

Legion:

Jakken er laget i bomull(som står i første post :) )

 

TLZ:

Er min egen jakke, så da blir det fort dumt med en side man må kjøpe klær for å trykke på. Men ellers en veldig fin side som jeg skal bruke i fremtiden.

 

Nå når jeg har lest gjennom det folk har skrevet blir det nokk til at jeg går for tekstilmaling og stryking. Håper det blir bra, ellers så får jeg vel bare kjøpe ny jakke.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...