Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vondt i hjerteområdet


Hawtz

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket.

 

Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet.

 

Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø.

 

Mvh,

_thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt og har fortsatt samme problem.

Har vært sånn i ca. 2 år nå.

Noen ganger så kraftige smerter der at det gjør noe sinnsykt vondt.

Pappa har hatt hjerteproblemer og tatt en bypass-operasjon (eller hva det nå heter), så det skremmer meg litt.

 

Men legen sa til meg at det bare er muskler og ingenting farlig, så jeg får stole på han.

Lenke til kommentar
Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe

6682913[/snapback]

uff..luftsmerter kan være sinnsykt vondt :cry: .

eller sånne bivirkninger man kan få av noskapin eller hva det heter :no:

Lenke til kommentar

Har også hatt noen smerter i hjerteområdet. Fikk konstatert at det var kun muskler som var årsaken. Det er ikke så ille nå lenger, men jeg tenker på det en del når jeg trener fotball. Plutselig skjenner jeg det i hjertet. Tenker spessielt mye på det fordi det var en som døde av hjertestopp for en måned siden på den banen jeg spiller på (føyka). Samtidig kan grunnen til smertene være at jeg har fått en brist i et ribb-bein. Jeg fikk jo tross alt to Vålerenga spillere over meg en gang jeg spillte kamp :p

Lenke til kommentar

Har og vær litt bekymret i det siste på grunn av merkelige smerter, dog ikke i hjereområdet. Pleier å ha en del hodepine til vanlig, men har i den siste uka hatt merkelige hodesmerter som jeg aldri har opplevd før. Kjenner ingen smerte når jeg sitter rolig, men hvis jeg beveger hodet eller legger det over på siden gjør det vondere og vondere helt til det stabiliserer seg på et passe vondt stadie. Hva kan dette være mon tro?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket.

 

Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet.

 

Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø.

 

Mvh,

_thomas

6682260[/snapback]

 

det er ikke hjertet :)

 

har det mange ganger sjøl, vet ikke hvorfor da ;)

vet bare at det ikke er hjertet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...