Gå til innhold

Tilbakemelding på personlig webside.


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Satte meg ned og knotet en hjemmeside til personlig bruk i dag, siden det er sånn i vinden nå at det nesten ble litt dumt og ikke ha en selv.

 

Fargen ble kansje litt knall, men likte det litt også...

Siden skal brukes til litt info om meg og vennebilder osv, men blir kansje en liten blogg også...

 

http://kim.vaffelweb.net/

 

Ble fargen for sterk og hva synes dere om siden?

Takk til alle som tar seg tid :thumbup:

Endret av KimS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte siden jeg! Fargen har jeg heller ingenting imot..

 

Men det er et par ting jeg synes du burde fikse.

 

* "Av Kim Spets"en er lit malplassert og/eller litt stor

* menyen er kjedelig - hva med noe litt mer fanzy?

* teksten er ikke så fin, men klarer ikke sette fingeren på hva det er..

Lenke til kommentar
Husk at det ikke er så veldig mange fonts som faktisk egner seg på nettet da ;)

6686503[/snapback]

Man kan jo bruke nesten akkurat det man vil så lenge det ikke er helt spessielle fonter. Bare husk å angi noen like fonter for folk som ikke har akkurat den fonten du angir innstallert. Og så man huske å angi en serif font på slutten til de som bare har de absolutt nødvendigste fontene innstallert.

 

EDIT: Du bør har litt mer fargevarialsjon på teksten. Bare svart tekst er kjedelig og dessuten passer ikke svart tekst så veldig bra til orange. Du kan evt. ha en hvit bakgrunn på teksten.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Ok, for alle smartinger som ser igjennom koden min. Jeg vet sånn ca hvordan fonter som går an, jeg hvet også at man skal sette opp flere. Jeg har jo sakt at det er designet som er det jeg konsentrerer meg atm. Kom heller med forslag til hva som vill passe, en og lære meg hvordan ;D

 

Edit:

Sånn ble den blå:

http://kim.vaffelweb.net/ny/

Jeg har plan for både tekst og meny nå, så konsentrer dere om fargen, fallt denne i smak?

Endret av KimS
Lenke til kommentar

Synes ikke blåfargene helt passet sammen, den mørke ble også litt blass for meg. Hva med å prøve med grønn ;)

Likte heller ikke den // Kim Spets, heller Av Kim Spets, men størrelsen var bedre.

 

Likte heller ikke museoveren du hadde for teksten noe særlig. Er ikke helt enig med hvit farge på tittelene heller. Ellers en grei side..,. stå på!

 

Litt på siden... Drømmefanger, er det inspirert av Stephen Kings Dreamcatcher? Dersom det er den hadde de jo en sak der som var drømmefangeren, hadde vært litt artig imo dersom du hadde klart å lage noe slikt isteden for de to menneske figurene.

Lenke til kommentar
Synes ikke blåfargene helt passet sammen, den mørke ble også litt blass for meg.  Hva med å prøve med grønn ;) 

Likte heller ikke den // Kim Spets, heller Av Kim Spets, men størrelsen var bedre.

 

Likte heller ikke museoveren du hadde for teksten noe særlig.  Er ikke helt enig med hvit farge på tittelene heller.  Ellers en grei side..,. stå på!

 

Litt på siden... Drømmefanger, er det inspirert av Stephen Kings Dreamcatcher?  Dersom det er den hadde de jo en sak der som var drømmefangeren, hadde vært litt artig imo dersom du hadde klart å lage noe slikt isteden for de to menneske figurene.

6690531[/snapback]

Takk for tilbakemelding, likte egentlig ikke den blåe noe serlig jeg heller...

 

Drømmefanger er inspirert av en gjenstand som indianerne hengte opp i vinduene sine, en drømmefanger fanget opp mareritt osv, og slapp igjenom gode og hyggelige drømmer. Tanken er at siden ikke skal handle om alt det negative i verden ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...