Gå til innhold

Logitech Ultra-Flat Tastatur


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Elsker dette tastaturet! Har dog den litt eldre utgaven, med deksel i sølv. Det jeg skriver med nå er mitt andre, og jeg kommer ikke til å kjøpe noe annet tastatur igjen. Mitt største mareritt er at det tas ut av produksjon.

 

Vurderte å kjøpe en 10 pack så jeg hadde for mange år fremover, men har ikke fått rotet meg til det. Det er et svært enkelt tastatur som er meget behagelig og som gjør jobben et tastatur skal. Det tåler mye slitasje også. Bokstavene har ennå til gode å forsvinne fra tastene sine, som mange tastatur sliter med ved mye slitasje.

 

Ellers kan jeg jo nevne at det funker fint til BF2 også. Dette er det eneste spillet jeg spiller på nett, og det er nesten litt taktisk at jeg kan "gli" pent fra tast til tast uten å ta fingrene vekk fra tastene. Når du vet hvor du har tastene glir du rimelig kjapt over fra tast til tast ;)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...