Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

IP-telefoni, hvilken operatør?


Anbefalte innlegg

Det vurderes en overgang til IP-telefoni her i huset, og jeg har derfor kikket litt på de forskjellige operatørene. Følgende vurderes:

 

Telio

One Call

Tele2

... (andre?)

 

Kan noen komme med anbefalinger og erfaringer på noen av disse, evt. andre?

 

Har IP-telefoni blitt stabilt og utprøvd nok til at det kan være et fullverdig alternativ til fasttelefon for personer uten teknisk kompetanse (les:modern)?

 

[skal evt. kjøres på en 1100/256 linje fra det lokale kabelselskapet som tilsynelatende er stabil og grei]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det vurderes en overgang til IP-telefoni her i huset, og jeg har derfor kikket litt på de forskjellige operatørene. Følgende vurderes:

 

Telio

One Call

Tele2

... (andre?)

 

Kan noen komme med anbefalinger og erfaringer på noen av disse, evt. andre?

 

Har IP-telefoni blitt stabilt og utprøvd nok til at det kan være et fullverdig alternativ til fasttelefon for personer uten teknisk kompetanse (les:modern)?

 

[skal evt. kjøres på en 1100/256 linje fra det lokale kabelselskapet som tilsynelatende er stabil og grei]

6680524[/snapback]

 

 

Hei!

har selv Telio og aldrig hat noe problemmer med det og det funker som det skal krever ikke noe serlig data kjennskap for å få det til å fungere annet vis du har en ruter må du åpne to porter vet ikke åssen det funker hos de andre leverandørene

Lenke til kommentar
IPlink ligger på toppen av telepriser.no

6696609[/snapback]

Men om man går det i sømmene, så ser man at hos phonzo får man ringe en gratis time i måneden til mobil.......

6697765[/snapback]

Ja, men med en månedspris på 99kr ja :dontgetit: IPlink sin månedspris er 0kr, minstefakturering er 89,-. SÅ vis man ser det slik har IPlink 89 min. gratis til 89kr, Phonzo 60 min til 99 :hmm:

 

Eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...