Gå til innhold

Behandlings tid hos Komplett?


Anbefalte innlegg

fikk sendt tilbake en minne-modul til komplett i forrige uke, denne fikk de den 10 august. Så jeg regnet med at det ville ta dem ett-par dager å teste modulen samt sende meg en ny email om at de sender meg en ny minne modul.

 

Så langt har jeg ikke hørt noe, jeg har aldri gjørt så bra "research" på noe som ikke fungerer som den. To bilde med mobilen min, printet dette og sendte med som "bevis" bure ikke ta dem lang tid å verifisere hva som er feil på en minnebrikke?

 

Så jeg bare lurer hva er deres erfaring med behandlingstiden hos Komplett?

 

Frankie

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:( ikke si at det er sååå lenge jeg må vente da?

Da er det jo bedre å be om pengene igjen og heller ta dem et annet sted. Jeg prøvde å ringe komplett idag, var i kø i 3min så ble jeg satt på vanlig ringing (var vel tid for å gå hjem?)

 

Vel for nok bare kontakte dem så fort som mulig. Håper de fikser dette raskere enn det du foreslår.

 

Frankie

Lenke til kommentar

Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig.

Lenke til kommentar
Da må jeg si du var heldig, jeg sendte dem et skjermkort den 5 august og venter fortsatt på at dem skal sende tilbake et nytt. Finner det helt utrolig hvor tregt det går hos komplett, har nærmest en hel chat log av mailer der jeg spør om updates o.l , hyppigste svaret jeg får er da "har ikke sett på det, du vil få en mail når det er ferdigbehandlet" og "ferieavviklinger" . Jeg forstår at folk har ferie , men at det fortsatt skal gå så sinnsvakt tregt, det finner jeg uforstålig.

6704071[/snapback]

 

Ring og spør hvordan det går med den. Ha RMA-en klar. Funket for meg, fikk beskjed om at den ville bli sett på i løpet av en til to dager.

Lenke til kommentar

Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett.

 

Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne.

 

Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da....

 

Frankie

Lenke til kommentar
Hmm...Jeg syntes det tok lang tid over over 1,5uke. Nå vet jeg ikke hvor stor andel som kommer tilbake til Komplett.

 

Jeg for min del hadde en utfyllende feilbeskrivelse, hvor jeg beskrev at det tok mye lengere tid å telle opp minne i maskinen, samt at Windows ikke taklet noe last. tok flere screenshots som "bevis" når jeg kjørte Memtest86 printet ut og sendte dette som vedleg og som printout i posten når jeg sendte tilbake minne.

 

Vet ikke hvordan du gjorde det om du bare hadde en enkel feil beskrivelse eller beskrev hva du gjorde for å finne/påvise feilene? Men at du har ventet så lenge er jo utrolig da....

 

Frankie

6708184[/snapback]

 

Min var ganske easy å sjekke. VIfta på skjermkortet var gåen. Skulle tro det var bare å plugge i kortet og starte pcen for å se at det ble feil. Din er litt verre, mulig det er derfor det tok tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...