Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog: Clerion sin BMW 318i(update 23.12)


Clerion

Anbefalte innlegg

Hei, en stund siden jeg har skrevet nå.

Men her er en liten update.

 

Effektanlegget er mottatt og montert, dette skjedde for 2 uker siden men har ikke fått lagt inn bildene før nå. Tok også en liten service der jeg skiftet luft og oljefilter, dynamoreim og viftereim.

 

Her er noen bilder:

 

post-46609-1159285501_thumb.jpg

(Fra før demonteringen)

 

post-46609-1159285452_thumb.jpg

(Demontering)

 

post-46609-1159285483_thumb.jpg

(Det nye Simonsanlegget)

 

post-46609-1159285423_thumb.jpg

(Det nye på plass)

 

post-46609-1159285517_thumb.jpg

(Ferdig montert)

 

post-46609-1159285650_thumb.jpg

(Før man kunne sette på igjen støtfangern bak måtte den nederste delen tilpasses slik at det ble plass for dobbelt utløp)

 

post-46609-1159285402_thumb.jpg

(Slik ble det, selv er jeg veldig fornøyd, veldig fin lyd i den nå)

 

post-46609-1159286067_thumb.jpg

(DTM utløp)

 

 

Venter fortsatt på resten av delene, så kommer lakkeringen. Innen 4 uker skal vel bilen være klar tenker jeg. Har fått oppkjøring den 6.10 :D

Endret av Clerion
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Hei! Er alt for lenge siden jeg har skrevet nå, men har skjedd litt i det siste. Jeg har fått de nye baklyktene, som ser slik ut:

 

post-46609-1166828005_thumb.jpg

 

Ganske mørke, jeg ble veldig fornøyd :)

 

post-46609-1166828063_thumb.jpg

 

Så har jeg endelig skaffet meg spoiler, etter at nettbutikker har kødda opp bestillingene mine. Først bestillte jeg en hos bsbildeler.no som jeg venta i 6 uker på, baklyktene mine kom og jeg hørte ikke noe mer om noe som helst. Så sendte jeg en mail og fikk svar at leverandøren (Mattig) KANSKJE ikke lagde den spoilern lenger. Herregud...Så bestillte jeg en fra England men fikk svar at de ikke hadde noen avtale med Tollpost eller Linjegodt i Norge så de fikk ikke sendt den ut. Når jeg var på gatebilmessa på lillestrøm fant jeg en jeg likte, lik den jeg bestillte fra England, så da kjøpte jeg den.

 

Prøve:

 

post-46609-1166828279_thumb.jpg

 

Jeg ble fornøyd, har også bakrutespoier liggende klar, venter bare på lakkering.

 

Ellers har jeg fått inn nye tåkelykter foran etter at jeg traff en isklomp og slo istykker den ene foran.

 

Er forresten veldig gøy med bakhjulstrekk om vintern, noen ganger kan det bli litt for gøy:

 

post-46609-1166828586_thumb.jpg

Endret av Clerion
Lenke til kommentar

:!:

 

"Er forresten veldig gøy med bakhjulstrekk om vintern, noen ganger kan det bli litt for gøy"

 

Godt sagt.

 

Har enda ikke kjørt ut jeg.. Tar det fortsatt pent.

Likte ellers bilen din godt, pen i lakken og slikt, synd at det er ørlitt rust bak der. Fikk du fikset det? Og hva slags ratt har du?

 

Bra med flere folk her med god bilsmak :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...