Gå til innhold

Torrent program uten upload/seeding ?


Feh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Azureus har vel en mulighet til å dele veldig lite, som 0,5kbps, noe som ikke er noe. Men husk at hvis ingen delte, ville det ikke vært noen torrents.

6678869[/snapback]

 

Akkurat det driter jeg langt i. Har lastet opp så mange hundre flere gb enn jeg har lastet ned hjemme, så jeg har mye å gå på :p Poenget er at internetten her blir stengt i 10 uker hvis jeg blir tatt for å dele filer...

Lenke til kommentar
Hvordan kan de "ta" deg for å dele filer? Overvåker de nettbruken din eller går det kun på om du benytter deg av utlinjen din?

6678928[/snapback]

 

Ehm... nå tenkte jeg mer på ulovlige filer da... Ikke feriebildene liksom.. Har utorrent, men der er 0=unlimited, trenger en der man kan kutte ut uploaden helt. Lasta ned netlimiter men skjønnte ikk åssen jeg skulle stille den til å ikke laste opp... :p

Lenke til kommentar
Jeg skjønte det. Det jeg lurte på var hvordan de kan finne ut at du benytter utlinjen din til noe ulovlig?

6678994[/snapback]

 

Mest sansynlig er det jo noen ett eller annet sted som overvåker dette... Er forresten på Bjølsen studentby. Jeg snakket med en over gangen her, han mistet internett i 10 uker, stedet her hadde fått brev fra RIAA med hans navn på :D

Lenke til kommentar
Hmm, jeg synes det er ganske drøyt å overvåke nettbruken din på den måten. :hmm:

 

Det er kanskje ikke så uvanlig i studentbyer. Det vel ingen tvil om hvem som benytter seg mest av ulovlig fildelingstjenester her i landet.

6679040[/snapback]

 

Det sier seg selv at når hver av de 800 studentene som bor her har en mellom 7 og 10 mbit linje inn/ut, så trengs det overvåkning... Det er studentbyen eller studentbynett som får svi... Det var det jeg fikk inntrykk av etter å ha lest reglementet.. Det er sikkert ikke så sykt stress som jeg inbiller meg, men 10 uker uten internett ville drept meg :p

Lenke til kommentar

Mhm... er sikkert ikke så stress som jeg inbiller meg, fikk fiksa netlimiter nå. Har liksom 2.5 i rate på min faste torrent side, dvs jeg kan laste ned 150 gb før jeg går under 1 i ratio... :p Så jeg har litt å gå på. Bedre å være på den sikre siden tenker jeg med det upload greiene her.

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert DU super greia, men der dukker ikke utorrent opp? så utorrent fortsetter å laste opp... samma greia var det med netlimiter, selv om jeg lagde regler for både programmet utorrent, og hele prosessen og IPer, til 0, så lastet den fortsatt like herlig opp... Hva gjør jeg feil?

 

Edit: fikk det til, men når det funka stoppet nedlastingen fullstendig også :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...