Gå til innhold

K750i reagerer ikke på noen ting!?


Anbefalte innlegg

Hei!

I dag, da jeg våknet, slo jeg på mobilen (SE K750i) og alt var som normalt.

Men da jeg skulle spille av en sang fra "Filbehandling" så hang den seg, jeg trykket "tilbake-tasten" en del ganger og plutselig så virker det igjen. Hver gang jeg startet en sang fra "filbehandling" skjedde dette.

Men når jeg starter den fra "mediespiller" så hang den seg ikke i det hele tatt.

Jeg gikk fra mobilen for å lage frokost, og da jeg kom tilbake jeg reagerte den ikke i det hele tatt! Den sto bare og visste klokka, med svart skjerm.

Jeg tok ut batteriet, og satte det inn igjen.

Da jeg slo den på, så ble skjermen hvit (som den pleier), men den var det i kanskje 5-10 sek (som den ikke pleier) før den bare ble helt svart igjen!

Jeg har prøvd å putte i laderen, men den reagerer overhodet ikke da heller.

Og den virket helt fint i går kveld.

 

Jeg tror at batteriet er dødt. Noen andre som kan ha noen idéer?

Den ble kjøpt fra komplett.no i slutten av mars. Har ikke blitt mistet i bakken, så den kunne blitt skadet.

Kommer til å sende en mail til komplett.no, hvor jeg forklarer det som har skjedd og spør om de kan sende et nytt batteri. Noen innspill?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det verkstedet gjør, noe de har gjort i alle de tilfellene jeg har hatt inne i butikken angående at telefonen ikke slår seg på og den ikke er utsatt for noe ytre påvirkning, er å legge inn hele SW på telefonen. Altså en form for formatering... Men om hva som akkurat trengs for ditt tilfelle vet jo ingen før den har vært inne til en liten sjekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...