Gå til innhold

registrere domene på DOT tk. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig med awesnes :) Man styrer unna sider med .tk-domener. TK er tregt, ustabilt, har masse reklame og legger sida di i en frame. Veldig upraktisk.

 

Velg en løsning som moo.no eller eventuelt kjøp deg et domene. Koster ikke mer enn en hundrelapp i året for et com/net/org/biz-domene. Info-domener kan du få gratis i ett år.

Lenke til kommentar

.tk er bare gratisdomene som viser innhold fra eksisterende webområder i en frame. Dvs. du må ha et webområde å legge siden på fra før. Finnes gratis webhoster, men da kan man ikke forvente den samme kvaliteten, i form av hastighet og muligheter, som du får hvis du betaler litt.

 

Reklamen på .tk-sidene kan fjernes (selv om det ser ut som det har gått de fleste hus forbi), men det er uansett bedre å investere i et skikkelig webhotell med domene.

Lenke til kommentar

Takk, takk dere, men det fikset ikke problemet. Prøv å gå inn på prate.tk... da kommer det først opp en sort skjerm med crazy frog på som reklemerer for ringetoner. Så må jeg vente i 15 sekunder og så kommer jeg til nettsiden :( Noen som vet hvordan jeg fikser dette?

Endret av Rinox
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...