Gå til innhold

Den forfriskende brus tråden


St-Cruz

Anbefalte innlegg

Ja jeg savner en slik en også jeg da.

 

Personlig drikker jeg Cola og Fanta, selv om det går nok 10 x 0,5 Cola før en Fanta frister.

 

Cola syntes jeg da smaker best ettersom den er forfriskende og ikke kvalmende. Jeg har også blitt mer glad i Cola på flaske, flasken er meget upraktiskt, men det tar den igjen med smaken :)

 

Hva drikker dere og hvorfor? Glass, boks, dispenser eller flaske?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mye godt, Cola er ikke så veldig forfriskende synes jeg. Egentlig mest godt.

 

Cider med en veldig lav alkoholprosent (0.7) som jeg kun har sett i Danmark er veldig forfriskende. Den cidern man får tak i på Europris har jeg kjøpt i Sverige mener jeg å huske, veldig god den og.

 

Men ingenting forfrisker mer enn Shio, faen ta at de ikke selger den mer.

Skal kjøpe dem opp å starte produksjonen av Shio igjen hvis jeg vinner i Lotto en vakker dag.

Lenke til kommentar
Skuffende at Cider bare kommer med alkohol, spessielt den med pære smak, er jo bare 16, så da får jeg ikke det når jeg vil! :p

6677101[/snapback]

Cider med alkohol er ikke akkurat noe man pælmer nedpå nei. Men jeg tror at den cideren du får på Europris er uten alkohol.

6677108[/snapback]

 

 

Den man får på Europris er med 0.7% alkohol.

 

mini-DSC02150.jpg

Lenke til kommentar
Skuffende at Cider bare kommer med alkohol, spessielt den med pære smak, er jo bare 16, så da får jeg ikke det når jeg vil! :p

6677101[/snapback]

Cider med alkohol er ikke akkurat noe man pælmer nedpå nei. Men jeg tror at den cideren du får på Europris er uten alkohol.

6677108[/snapback]

 

 

Den man får på Europris er med 0.7% alkohol.

 

-snip-

6677130[/snapback]

Den der er utrolig god :D

 

Vi pleier å kjøpe den de få gangene vi er i Sverige, men nå blir det nok en tur til Europris med mamma i morgen :p

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...