Gå til innhold

Anskaffelse av PSP


Josso

Anbefalte innlegg

Har tenkt å skaffe meg en psp nå til jeg skal flytte for å gå videre på skole.

 

Er litt fattig for tiden, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe meg den billige value packen og et par spill. Har ikke noe planer om å bruke homebrew eller noe sånt på den. hva lønner seg best å kjøpe da?

 

Er det 32mb minnekortet som følger med value pakken stort nok til å lagre mange savegames? Eller blir det fort fult?

 

Takker for alle svar.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva som lønner seg å kjøpe? Er vel bare ett valg siden du ikke skal bruke homebrew.

 

32MB holder ei lita stund til savegames, kan jo i værstefall lagre på pc'en.

 

Men et 512/1GB kort er jaggu ikke dyrt for tida, og lyden på pspen er veldig god. Så om du vurderer å ha den som musikk spiller er det absolutt en mulighet med et litt større minnekort. Dog, nye øreplugger er kjekt og.

 

Er det noe annet du leter etter, kan du sjekke www.pspnett.com

En av de bedre nettstedene for psp ting :)

Lenke til kommentar

32MB holder i lange baner om du bare skal ha saver på den. Jeg har spillene burnout, nfs undergrouns 2, lumines, lemmings og sims 2. Alle disse savene tar totalt 5,63MB av memorysticket. Du har da i tillegg til savene også mulighet til å ha locoroco demoen og fortsatt ha over halve minnet ledig! Holder i masse om du er sikker på at du ikke skal bruke den til annet

Lenke til kommentar

Ok, det var godt og høre :)

 

Det er også som ThaAndre sier at minnebrikker er veldig billige nå. Så om behovet for mer plass skulle komme så er det ikke noe problem. :)

 

Får man egentlig lagt inn på noe film? F.eks South park serier? Sikkert et himla dumt spm men, hehe..

Lenke til kommentar

Jada. Ganske enkelt og.

 

Du konverterer en video fra det formatet det er og over til mpeg4. Dette kan gjøres med et program kalt super. Link

 

Etterpå er det bare å kopiere videoen til sin respektive mappe på sticken og den er klar til og ses

 

Edit: Det er helt rett at minnebrikker er billige. 1gb memorystick hos komplett koster 400kr + Frakt. Kilde

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Kan ikke si noe om tilbud, men guider om hvordan fikser serier og slikt ligger inne på pspnett.com.

 

Er bare å se på guider :)

Er spill anmeldelser og hvis du lurer på hva du skal kjøpe av spill.

Tell you friends!

6676960[/snapback]

 

Får lyst på en PSP selv jeg... skal nelig på internat selv, og det er jo litt enklere å ha med hjem ennn å drasse 360 hver gang jeg skal hjem for 2 dager i helgen :ermm:

Og etter en tur på PSP Nett må jeg si at GTA: VCS ser utrolig bra ut! Spilte aldri Vice City på PS2, og den versjonen der ser jo en god del bedre ut...

Dessuten får man jo Bleach: Heat the Soul 3 og Syphon Filter til den :love:

Lenke til kommentar
Jeg har lest at det skal bli et par tusen PSONE titler til PSP tilgjengelig i 2007 eller noe. Kan du spille PSONE spill på en PSP jeg kjøper nå eller må du oppgradere den når det blir mulig å spille spill fra gamle PSONE..?

 

Final Fantasy 7....det kommer til PSP..det vil jeg ha..

6680350[/snapback]

 

Sony har sagt i en pressemelding at de skal utgi ca. 7000 tusen PSOne-titler. Dette kan gjøres om du oppdaterer din firmware (som da ikke gir deg tilgang til homebrew lenger) og det vil koste penger å laste over disse PSOne-spillene til PSP. :(

 

Edit: leifs!

Endret av Teds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...