Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Brannmur og nedlastingsprogrammer etc.


Anbefalte innlegg

Hei.

Lurte på om noen av dere datamessiaser hadde et minutt å avse her, og gjerne hjelpe meg å se lyset. Jeg kjøpte meg ny data for en liten stund tilbake, men har et problem. Får ikke koblet meg opp til noen nedlastingesprogrammer, sendt/mottatt webcam over msn og alt av overføringer på msn går dødstregt! Noe det ikke burde gjøre ettersom jeg har et helt greit bredbånd. Har ikke hatt problemet her før, men kan tenke meg det er noe feil brannmur innstillinger.

 

Først hadde jeg en NVIDA brannmur som følgte med hovedkortet, jeg skrudde likesågreit av hele brannmuren for å se om det funka noe bedre da, men uten hell. Så sletta jeg programmet her, og la inn en demoversjon av ZoneAlarm ettersom jeg hørte at det skulle være bra. Heller ikke her skjønte jeg meg på noen av innstillingene.

 

Noen har som peiling på hva jeg kan gjøre? :ermm:

Endret av xHEROx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Det er nok noen porter i brannmuren i routeren som må åpnes. Har nettopp lest et par tråder som handler om noe som kan minne om det samme problemet som du har. Sjekk om du finner hjelp der.

Lenke til kommentar
Det er nok noen porter i brannmuren i routeren som må åpnes. Har nettopp lest et par tråder som handler om noe som kan minne om det samme problemet som du har. Sjekk om du finner hjelp der.

6681987[/snapback]

 

Okej, hva søkte du på for å finne disse trådene?

 

Men kan det være routeren tror du? For det funker jo på andre pcer her i huset liksom.

Lenke til kommentar

Fant nettopp ut følgende: Port: 3513/tcp CLOSED. Your router and/or Soulseek client needs to be configured correctly.

 

Noen som har noen forslag til hva å gjøre da? Litt kjipt å resette routeren om det er alternativet, ettersom det vel vil påvirke de 4 andre pcene her i huset som faktisk får brukt nedlastingsprogrammet etc.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...