Gå til innhold

Trenger Pinnacle TV kort drivere *opgitt*


asad

Anbefalte innlegg

Helt utrolig hvor vanskelig pinnacle har gjort det å pinne drivere/software til Tv kortene sine. Jeg har 50i kortet, men finner jo ikke noe sted jeg kan laste ned Mediacenter, eller en driver! På sidene deres er det bare upgrades og tull.

 

Noen som har en link her?Har loka rundt på google i en time faktisk :S

 

 

( jeg finner ikke cden som fulgte med )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke drivere der, heller ikke programmvare for den saks skyld. ALt de legger ut er updates. Hjemmesiden til pinnacle var jo selfølgelig det første stedet jeg så!

 

Elendig gjort av pinnackle. Nå har jeget tv kort, men får ikke brukt det :S

 

Er det noen her som kunne sendt mediacenter til meg?( og driver? )Det hadde jeg satt veldig stor pris på. Har nemlig lett rundt omkring, og funnet ut at jeg ikke er den eneste som har sliti med dette her :S

Lenke til kommentar

*** Important ***: From December 2003 onwards, end users needed to leave their name and email address before downloading documents from the Pinnacle Systems or Dazzle web sites .

Software updates can hence only be downloaded by registered users of the selected software.

This helps control illegal piracy and helps us to keep all our software users updated with the very latest information.

 

The Pinnacle support team

Lenke til kommentar
*** Important ***: From December 2003 onwards, end users needed to leave their name and email address before downloading documents from the Pinnacle Systems or Dazzle web sites .

Software updates can hence only be downloaded by registered users of the selected software.

This helps control illegal piracy and helps us to keep all our software users updated with the very latest information.

 

The Pinnacle support team

6677619[/snapback]

 

Det hadde ikke vært noe problem, men alt de har på siden er UPGRADES. Null verdi for meg, som trenger full programmvare. Dette var hvertfall siste gang jeg kjøpte noe fra pinnacle, ja jeg mista cd`en, men å¨ikke kunne bruke et 600kr tv-kort pga det er latterlig. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...