Gå til innhold

service pack 2 og nvidia problemer


Anbefalte innlegg

Hei, jeg får ikke installert service pack 2, fordi nvidia drivere gjør så at jeg får masse artifacts og pcen rebootes, så kommer jeg ikke inn i windows igjen, kan også være sp2 som gjør det. men siden jeg installerte sp2 perfekt, uten å bruke nvidia driverne, får så å legge inn nvidia og det samme skjedde, så tror jeg det er nvidia. kan noen hjelpe meg med dette.

 

Daniel Philipps

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg får ikke installert service pack 2, fordi nvidia drivere gjør så at jeg får masse artifacts og pcen rebootes, så kommer jeg ikke inn i windows igjen, kan også være sp2 som gjør det. men siden jeg installerte sp2 perfekt, uten å bruke nvidia driverne, får så å legge inn nvidia og det samme skjedde, så tror jeg det er nvidia. kan noen hjelpe meg med dette.

 

Daniel Philipps

6673611[/snapback]

 

Bytt ut nVidia-drivere mot en annen versjon, hvilket Chipset/skjermkort ?

Lenke til kommentar
jeg har prøvd mange forkjellige drivere.

 

Chipset: Intel 865PE

Skjermkort: nvidia 6800 GT 256 GT

 

Dette skjedde etter at jeg tok ut skjermkortet og satt på ny vifte på det, skjermkorte funker knall veldig bra med sp1

6673642[/snapback]

 

 

Det var da merkelig, generelt sett lite problemer med nVidia-drivere og SP2 for tiden. Er du sikker på at kortet får bra kjøling nå ?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...