Gå til innhold

Ny pc, makspris 6-8k


Anbefalte innlegg

Jess, ser ut til at min gamle pc har tatt kvelden, så skal prøve å overtale modern til å låne meg noen penger til jeg dimiterer:p

 

Ønsker meg forsåvidt en så billig som mulig maskin, iogmed at jeg skal kjøpe laptop til neste år, men samtidig ønsker jeg at den skal kjøre de nye spilla på høy kvalitet.

 

Ønsker selvfølgelig et core2duo system eller amd 64 x2 system og et godt skjermkort.

 

Trenger ikke skjerm , ikke mus, ikke tastatur og heller ikke alt for stor harddisk (har to 250gb ide disker)

Dette er forsåvidt en hastesak for meg:)

 

Absolutt maks jeg er villig til å gi er 8k, men helst mindre..

 

Takk på forhånd

Endret av Mow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jess, ser ut til at min gamle pc har tatt kvelden, så skal prøve å overtale modern til å låne meg noen penger til jeg dimiterer:p

 

Ønsker meg forsåvidt en så billig som mulig maskin, iogmed at jeg skal kjøpe laptop til neste år, men samtidig ønsker jeg at den skal kjøre de nye spilla på høy kvalitet.

 

Ønsker selvfølgelig et core2duo system eller amd 64 x2 system og et godt skjermkort.

 

Trenger ikke skjerm , ikke mus, ikke tastatur og heller ikke alt for stor harddisk (har to 250gb ide disker)

Dette er forsåvidt en hastesak for meg:)

 

Absolutt maks jeg er villig til å gi er 8k, men helst mindre..

 

Takk på forhånd

6673602[/snapback]

 

Hvis du vil ha det billig, blir du vel glad over at AMD sine x2-prosessorer har gått ned opp til 60% i det siste.

 

Forslag:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32327

Lenke til kommentar
Jess, ser ut til at min gamle pc har tatt kvelden, så skal prøve å overtale modern til å låne meg noen penger til jeg dimiterer:p

 

Ønsker meg forsåvidt en så billig som mulig maskin, iogmed at jeg skal kjøpe laptop til neste år, men samtidig ønsker jeg at den skal kjøre de nye spilla på høy kvalitet.

 

Ønsker selvfølgelig et core2duo system eller amd 64 x2 system og et godt skjermkort.

 

Trenger ikke skjerm , ikke mus, ikke tastatur og heller ikke alt for stor harddisk (har to 250gb ide disker)

Dette er forsåvidt en hastesak for meg:)

 

Absolutt maks jeg er villig til å gi er 8k, men helst mindre..

 

Takk på forhånd

6673602[/snapback]

 

Hvis du vil ha det billig, blir du vel glad over at AMD sine x2-prosessorer har gått ned opp til 60% i det siste.

 

Forslag:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=32327

6674236[/snapback]

Mer kan spares ved å velge X1900GT og et billigere skjermkort. Jeg ville muligens valgt en annen strømforsyning.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar
Kjempebra. Takk for hjelpen.. Ser at SHG.no er ganske mye billigere, men de mangler strømforsyningen, så roter frem en annen der.. Dette ser ut til å kunne ordne seg :)

 

edit: bestemte meg for en maskin jeg kan få asap, så ble http://www.komplett.no/k/shoplist.asp?mode...CD-0ACA60D76BC3

 

kommentarer?

6674406[/snapback]

 

Ser bra ut dette, men hvis du velger en PSU som de har på shg, så tror jeg du vil spare en del.

 

Edit: Kos deg med ny data. ;P

Endret av Per89
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...