Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med surfing på nett.


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer når jeg skal surfe på nett.

 

Jeg kan surfe noen sider men så stopper nettet opp og vil ikke laste ned flere sider. Alt annet på maskinen fungerer. Jeg kan holde meg til en bestemt side og surfe på den men ikke på flere forskjellige sider. Til eksempel så kan jeg surfe på alle sidene på dagbladet men når jeg vil gå videre til vg så vil den ikke. Men jeg kan fortsette å surfe på dagbladet. For å gå til andre sider så må jeg nemlig restarte maskinen.

 

Jeg har kjørt spybot s&d, Ad-aware, Abexo free registry cleaner, ewido anti-spyware, spywareblaster og zonealarm antivirus.

 

Når spybot starter opp får jeg en feilmelding som sier:

"Spybot has detected a system service that has been identified as a threat:

Display name: Command Service

Registry key: cmdService.

It has been shut down. You can check its status on the system Service Control Panel."

 

Deretter dukker command service opp som feil i spybots control panel. men jeg får ikke slettet det. Jeg har søkt på dette på google uten noe serlig til hjelp.

 

Jeg får heller ikke slettet CoolwwwSearch.

 

Når jeg kjører Ewido. så finner den ingen feil.

 

Det er fint om det er noen som kan være behjelpelig med dette problemet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kanskje funnet ut problemet.

 

Det lå antageligvis inn under Zone Alarm brannmuren. Den hadde en feil som gjorde at jeg ikke fikk skiftet hjemme side.

 

Men nå har jeg slettet fordi den nektet å laste ned og patche seg selv. Den hindret og andre programer som windows defender og ad aware å oppdatere seg. Så nå håper jeg at alt er okey.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...